“Verse vis en drukke chef”
Beoordeling van La Grotta Azzurra

La Grotta Azzurra
Geclassificeerd als nr. 144 van 305 Restaurants in Taormina
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling door Taormina zijn we op aanraden van een local hier gaan eten. We werden vriendelijk verwelkomd door en kelner die zijn levens verhaal graag wou vertellen. Op een presenteer tafel kan je verse vis kiezen vanaf het ijs. Erg vers en een mooie presentatie. Uiteindelijk gekozen voor een red snapper voor met z’n tweetjes van ca. €50. De anti pasti vooraf viel wat tegen aangezien die volledig uit groente bestond.
De gegrilde vis was lekker. Vanuit de keuken was een druk pratende en boos voordoende chef te bewonderen. Achteraf bleek hij zo te klagen vanwege de fouten die zijn vader maakte met het opnemen van bestellingen. Erg vermakelijk om te zien. Kortom ga hier rustig zitten voor een lekkere verse vis.

25 maart 2018 beoordeeld

Stond zo goed aangeschreven in ons boekje over Sicilië, dus blij dat we het gevonden hadden, ik vond mijn garnalen droog, niet vers, daarna de aangeraden vis in zoutkorst, erg lekker, maar bleek later 66 euro te kosten! Oud brood, goede wijn, maar wel een nasmaak..

11 maart 2018 beoordeeld

Wij hebben hier gelunched en waren met een dreumes van 14 maanden. En daarvoor werd een wiebelend babystoeltje gehaald. Onze kinderwagen werd netjes weggezet. Erg vriendelijk. Aan halve porties doen ze niet voor kleine kinderen, je moest de volle mep betalen. Het was lekker eten. Misschien meer dan gemiddeld lekker. Maar heel goed vind ik al weer wat te ver.

22 januari 2018 beoordeeld

We werden door de kelner naar binnen gepraat en hier hadden we geen spijt van.
De ambiance is prima. Het straalt het echte Sicilie uit. De gerechten waren heerlijk en ook de aangeraden wijn was lekker. Vriendelijke bediening. Het was voor ons een fijne avond.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de buitenkant zag het er nog wel leuk uit, met de verse vis die uitgestald lag voor het restaurant.

Vervolgens zaten we recht voor de keuken. Een regelrechte chaos. We hebben heel lang op ons eten moeten wachten. Alles kwam in etappes. De groenten en aardappels zijn nooit aangekomen.

Bediening is slecht. We kregen kreeft, maar geen gereedschap voor de kreeft.

Groenten en aardappels stonden wel op de rekening.

Geen relaxte omgeving om een hapje te eten.

Al met al geen goede ervaring!

Reizigers die La Grotta Azzurra bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In La Grotta Azzurra geweest? Deel je ervaringen!