“Van uitstekende kwaliteit. ”
Beoordeling van Trattoria da Nino

Trattoria da Nino
Geclassificeerd als nr. 47 van 305 Restaurants in Taormina
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier de 2de avond gaan eten op aanraden van wat er in de Lonely Planet stond over dit restaurant. We zaten op het terras met uitzicht op de zee en het stand van Letojanni. Rustig genietend van het heerlijke eten. De carpaccio van tonijn was super vers en smolt in de mond. Het glas witte wijn heerlijk koel en niet krap bemeten. Nino, de eigenaar, is heel vriendelijk en stelt suggesties voor. Daarna zijn we nog de hele week naar andere restaurants geweest maar dit was veruit het beste. We zijn dan ook terug gegaan op onze laatste avond. Merci Nino!

nicio, Proprietario van Trattoria da Nino, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2018

Grazie tante arrivederci presto!!!!

12 juni 2018 beoordeeld

De kaart zag er prima uit dus besloten we om hier te gaan eten, dichtbij onze B&B. We werden naar een ongezellig tafeltje bij de deur geplaatst. We kregen het eten zo snel achter elkaar dat we met een half uur klaar waren. Het was duidelijk de bedoeling dat we zo snel mogelijk weggewerkt moesten worden voor volgende gasten. Zeer klant onvriendelijk! Eten was niet bijzonder had beter verwacht. Arrogante bediening die ons wel weg kon kijken. Jammer

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sardientjes met een verfijnde citroen olijfolie als voorgerecht gekozen. Hoofdgerecht pasta met een zeevruchtensaus. Voortreffelijk. Goede attente bediening.

1 maart 2018 beoordeeld

Heerlijke spaghetti marinara gegeten. ook de gegrilde groenten waren prima. lekkere dolci extra bij de koffie

2 december 2017 beoordeeld

Na een eerdere vakantie in Taormina, kwamen wij daar opnieuw met een cruise. En, gelet op onze eerdere, zeer goede, ervaringen, bezochten wij Trattoria da Nino. We werden wederom zeer gastvrij ontvangen door eigenaar Nino. Voor we goed en wel gezeten waren stond de heerlijke witte huiswijn op tafel. Na een uitstekende tomatensoep bestelden wij een (koude) visschotel. Ook dit was een groot succes: zeer smakelijk bereide ruime porties. De prijs was alleszins redelijk. Kortom: een aanrader !

Reizigers die Trattoria da Nino bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Trattoria da Nino geweest? Deel je ervaringen!