Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Alles wat je hier leest, klopt!
Dit is echt een perfecte plek.
Wat een sfeer,wat een plek, wat een kwaliteit, wat een uitzicht en wat een vriendelijkheid. We weten eigenlijk niet wat er nog te verbeteren valt.... Allemaal top! Echt 5 sterren!

Datum van verblijf: augustus 2018
casaturchetti2014, Proprietario van Casa Turchetti, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Dear John Dauphin,
Thank you so much for your lovely wards. We appreciated that you spent a good time with us and we hope to meet you
again in the near future. Thanks again for your comment
Kind regards

Francesca
Casa Turchetti Taormina
Sicilian Hospitality with passion.

Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtige accomodatie in hartje Taormina. Prima uitvalsbasis voor trips naar Siracuse, Noto en natuurlijk de sunset tour naar de Etna.
Maar bovenal een geweldig gastvrije, vriendelijke en oprechte Francesca en Pino die er alles aan doen om je verblijf fantastisch te laten zijn met adviezen over restaurants excursies en strandbezoek.

Datum van verblijf: augustus 2018
casaturchetti2014, Proprietario van Casa Turchetti, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Dear Guus K,
Thank you very much for your kindly words we appreciated very mych when our guest are happy of their holidays.
in Casa Turchetti. We hope to meet you again in the near future.
Best regards

Beoordeeld op 1 juli 2018

heerlijke B en B in volle centrum van Taormina. Fantastisch dakterras met geweldig ontbijt in buffetvorm. Behulpzame eigenaars.
Zeer moeilijk met de auto bereikbaar. Parkeren in de parkeergarage aan de porta catania. lift naar de 7de etage en te voet eerst even zoeken naar de lokatie.

Datum van verblijf: juni 2018
casaturchetti2014, Proprietario van Casa Turchetti, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Dear BrusselsGlobtrotter,
Thank You very much for your kinly message. We hope to meet you again soon in Casa Turchetti.
Best wishes

Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

We zijn pas op dag twee van de drie dagen dat we hier verblijven en het is echt super vriendelijk, mooi en authentiek! Echt een aanrader en mochten we hier terugkomen dan boeken we dit zeker! De dames zijn vriendelijk, maken vele zelf van het ontbijt! Dit ontbijt is ook super lekker en veel fruit en eten van Sicilië! Niets negatiefs aan dit B&B! Bijna vergeten, de kamers zijn ook mooi, vroeger waren dit kamer van muzikanten want dit was een muziekschool! Alles is authentiek gebleven!
Tips: parkeer je auto bij Porta Catania en je loopt binnen vijf minuten naar deze B&B. Verder is de vulkaan Etna leuk om te gaan bezichtigen. Het Griekse theater en het centrum is tof! Bovenop de berg is een kerkje waar Churchill vroeger kwam schilderen (ook gaaf).

Datum van verblijf: juni 2018

Dear B.S.,
Thank you so much for your kindly wards we appreciated very much when our Guest are satisfy about our accomodations
and services we give.
I hope to meet soon in Casa Turchetti
Kind regards

Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een hele vriendelijke gastvrouw. Het ontbijt is super met veel eigengemaakte gerechten. Fantastische kamer van alle gemakken voorzien en last but not least een geweldig uitzicht op de Etna en op de zee.

Datum van verblijf: augustus 2017