“Fantastische accompdatie”
Beoordeling van Casa Turchetti

We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Taormina zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Casa Turchetti
Beoordeeld als nr. 18 van 117 B&B's / pensions in Taormina
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele vriendelijke gastvrouw. Het ontbijt is super met veel eigengemaakte gerechten. Fantastische kamer van alle gemakken voorzien en last but not least een geweldig uitzicht op de Etna en op de zee.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Casa Turchetti is echt een heerlijke b&b. De eigenaren zijn fantastisch en regelen alles voor je als je dat wilt. Heerlijk genieten tijdens het zalige verse ontbijt op het dakterras met uitzicht op de zee, Taormina en de Etna. We zijn hier zes jaar geleden ook geweest en er is niets verandert, nog steeds een van de meest fantastische plekken die we hebben mogen bezoeken en zeker 2 van de meest lieve mensen die we hebben leren kennen! Bedankt voor alweer een geweldige week Fransesca en Pino!!!! Hopelijk niet weer pas over 6 jaar!!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
18 juli 2017 beoordeeld

Alles was tot in de puntjes verzorgd en geregeld door Fransesca en Pino.
Heerlijk ontbijt, mooi kamers en leuke excursies. Een aanrader voor iedereen die van (betaalbare) luxe houdt. Iedere ochtend stond er een heerlijk ontbijt met taart, vers broodbeleg vanaf de Siciliaanse grond, verse jus d'orange, lekkere zelfgemaakte cappuccino en brood waaronder ( gevulde ) croissantjes. In de namiddag een lekker drankje op het terras vergezeld door (gratis) nootjes, kaas en worst. Niets is Fransesca en Pino teveel. Taoarmina is een heel gezellig dorp met veel toeristen. Zelf heb je daar absoluut geen last van terwijl je 52 treden boven de (drukke) winkelstraat logeert.
Er is heel goed openbaar vervoer waardoor wij de auto en/of scooter niet gemist hebben. Het is vele malen makkelijker om met het OV te gaan dan met de eigen auto. Fransesca heeft hele goede adressen om op het strand te verblijven ( Paradiso Beacht Club), maar ook hele goede restaurantjes met goed eten en drinken

Kamertip: Alle kamers hebben een 2 persoonsbed muv de kamer Piano
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
casaturchetti2014, Proprietario van Casa Turchetti, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017

Dear Bert,
Thank very much for your comment about Casa Turchetti very much appreciated that you like the stay with us. We try always to improve our services and attention to our guest
this is our goal. Thank you again and I hope to welcome you again in Casa Turchetti Taormina with your family. Have a fantastic summer.
Best personal regards
Pino & Francesca

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig bed en breakfast, niets is teveel. Eigenaresse Francesca bakt de lekkerste taarten . Een overvloed van vers fruit , diverse broodjes en uitgebreide soorten beleg van kaasjes tot zalm en lokale worst tot zelf gemaakte jam. Heerlijke cappuccino en koffie, uitgebreid ontbijt dus. Een heerlijk dakterras met het beste uitzicht over Taormina . Genieten onder het genot van een snack en heerlijke wijnsoorten. Ook heeft Francesca de beste tips voor excursies en restaurants die ze ook nog voor je reserveert. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, met de nodige toiletspullen van doucheschuim tot scheermes en uiteraard met airco. Het type kamer Piano is misschien wat klein maar de overige kamers zijn perfect. Uitstekende ligging midden in het centrum van Taormina. Zeker een aanrader.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
casaturchetti2014, Proprietario van Casa Turchetti, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2017

Dear Jaco,
Thank you for your kindly wards about casa turchetti and our services.
We hope you will be back in the near future in Taormina.
We will be extremily happy to welcome you and your family again.
Best regards and happy summer to all of you.
Pino & Francesca

16 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lieve gastvrouw Francesca die het meest lekkere ontbijt voor je serveert! Ook tijdens snack overheerlijke wijn. Woorden schieten tekort maar het is écht thuiskomen bij Casa Turchetti, als een warme deken. Geen minpunten te bedenken, het enige wat ontbreekt is een zwembad op het dakterras.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
19 juli 2015 beoordeeld

Wij hebben 1 weekje mogen verblijven in Casa Turchetti. Om niet in herhaling te treden sluiten wij ons aan bij alle vorige reacties.
De gastvrijheid, de schone kamer met elke dag opgemaakte bedden, adviezen voor goede en betaalbare restaurants voor de regionale keuken, adviezen voor excursies en ga maar door! Niets maar dan ook niets zijn Francesca en haar mensen teveel.
Alle lof voor deze lieve mensen die functioneren als een "moeder" voor hun gasten.
Casa Turchetti en Taormina bieden rust en ontspanning maar ook de gezellige drukte met vele winkels en straatmuzikanten.

Casa Turchetti heeft slechts 1 minpunt: na zo'n verwenvakantie wil je maar 1 ding!!
Volgend jaar weer!!!
Dank jullie wel, lieve mensen van Casa Turchetti voor een fantastische week!

Groeten van Henck en Jeanette Mulder te Huizen.

Verbleef: Juni, 2015
27 juni 2014 beoordeeld

Wat een fantastisch kleinschalig hotel! De service is werkelijk onbeschrijfelijk, de eigenaresse staat altijd voor je klaar. In de kamer is echt overal aan gedacht en is niet te vergelijken met andere hotelkamers. De kamer was echt authentiek ingericht, heerlijk bed, ruime badkamer. En als absoluut hoogtepunt is er het dakterras vanwaar je geweldig uitzicht hebt op de Etna en Taormina. En niet te vergeten het ontbijt, overheerlijk!

• Verbleef: Juni, 2014, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Taormina bekeken
op 0,1 km afstand
159 beoordelingen
op 0,5 km afstand
Maison D'Art Casa Arico Taormina
Prijzen weergeven

In Casa Turchetti geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Casa Turchetti

Adres: Salita Dei Gracchi 18/20, 98039, Taormina, Sicilië, Italië
Locatie: Italië > Sicilië > Province of Messina > Taormina
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 18 van 117 B&B's / pensions in Taormina
Prijsklasse: € 150 - € 340 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Casa Turchetti 4*
Aantal kamers: 5

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?