“Zuppa di Zucca ”
Beoordeling van Gourmet 32

Gourmet 32
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Gourmet 32 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 305 Restaurants in Taormina
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke soep! Prima om hier de lunchpauze door te brengen. Zeer aardig personeel.
Ik had heerlijke pompoensoep met ricotta en walnoten. Daarbij heerlijk stokbrood.
Het is een echte aanrader!

26 september 2017 beoordeeld

Als afsluiting van onze vakantie hebben we in dit restaurant het verrassingsmenu van 5 gangen gekozen. Niet teleurgesteld. Alles was lekker. Zelfs de inktvis, waar wij geen van allen fan van zijn. Het waren met name visgerechten die werden geserveerd. Dit alles werd op een zeer verfijnde wijze klaargemaakt en opgediend. De verschillende bij passende wijnen maakten het menu compleet. Zeer de moeite waard.

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vanavond genoten van een hoofdgerecht, vriendelijk personeel en als een verrassing een heerlijk dessertwijntje na. Aanrader!

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel , lekkere smaak beleving.
Zeker een aanrader als je lekker en gezellig wilt eten .
De Tonijn tartaar is een echte aanrader

29 juli 2017 beoordeeld

We hebben enkel een hoofdgerecht en een dessert gegeten. Maar alles was superlekker! Verfijnde, mooie bordjes en lekkere smaken. Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam.

Reizigers die Gourmet 32 bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Gourmet 32 geweest? Deel je ervaringen!