Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 295 per nacht.

• Gratis parkeren
Antico Hotel Roma 1880(Syracuse)
Mercure
  • Gratis parkeren
I Monasteri Golf Resort(Syracuse)
13 mei 2018 beoordeeld

Erg rustige omgeving en mooie locatie. Zwembad en prachtige tuin, mooie serre voor prima ontbijt. Restaurant groot en ongezellig. Misschien in hoogseizoen anders. In de buurt weinig te doen dus auto nodig. Kamers prima, beetje donker. Bij kamers in bijgebouw kun je buiten zitten (2stoelen).

Kamertip: Kamers in bijgebouw hebben beperkte buitenruimte
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geboekt voor de tweepersoonskamers, maar kregen, als eerste bezoekers van het nieuwe seizoen, een volledig vier persoons appartement op de eerste verdieping. Keukentje erbij, twee ruime balkons, waarvan eentje uitzicht gaf op de ETNA. Elke dag wisseling van handdoeken. Het ontbijt is lekker, wel veel zoetigheden, maar dat is Italiaans. Ook bij het verse fruit nogal wat fruitvliegjes. Erg vriendelijke dame bij de receptie en s ochtends bij het ontbijt. De laatste avond was er een trouwerij dat nogal luidruchtig was aan het einde. Verder alleen maar pluspunten. Sicilië is echt veel te groot om in een korte periode te bezoeken. Dus gaan we terug.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
25 december 2017 beoordeeld

Dit hoteldomein ligt een 10 km buiten Syracuse, langs een landelijke baan waar ook wel eens afval ligt, maar het domein zelf ligt in een zijstraatje dat naar een proper en rustig gehucht leidt.
Er is een hoofdgebouw met enkele kamers en ontbijtruimte, wat paviljoentjes er rond en een vakantiehuisje. Iedere kamer heeft een terras. Wij hadden 2 kamers geboekt maar mochten het vakantiehuisje gebruiken omdat het vrij was. Leuk, gezien het ruimer was. Het huisje op zich was wat eerder donker binnen, maar verder prima.
Het domein heeft ook een aangenaam zwembad met bar. Men kwam een paar keer rond met een gratis potje granito-ijs als extra service.
Het ontbijt is prima. De ontbijtruimte is wel aan de kleine kant voor het aantal kamers.
Je kant er ook 's avonds eten. de kaart is beperkt. Er wordt een dagmenu aangeboden waarbij je op voorhand zegt of je het die avond neemt of niet. Het is aan de dure kant, maar verfijnd en aan te raden. Zeker als je niet terug naar Syracuse wil rijden om uit te gaan eten.
Er was ook een gratis wijnproeverij. De ober deed meteen denken aan Manuel uit Fawlty Towers (zijn charme dan, niet zijn onhandigheid).
De sfeer is overal gemoedelijk, en men bedient je op je wensen met de glimlach.
Er was ook een tennisveld. Oud en versleten, met gebarsten beton en iets te weinig plaats buiten het speelveld, maar je kan het gratis gebruiken en ook voor de lichten 's avonds rekent men niets aan. We hebben ons hier goed geamuseerd en we hebben een echt vakantiegevoel gehad. Dit, samen met de heel vriendelijke, familiale sfeer geeft hen een 5 punten beoordeling.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een verblijf van 2 nachten met travelbird hebben we slechts 1 negatieve opmerking: slecht tot geen wifi bereik in de kamers van het bijgebouw. Verder was alles, van ontvangst tot info info over de regio, het zwembad en het ontbijt meer dan in orde. Een aanrader voor mensen die dit als uitvalsbasis zien om het zuidoosten van sicilie te bezoeken.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De omgeving is mooi, het personeel is vriendelijk en gedienstig . Maar ... in de kamer ontbreekt airco ,sluitend muggengaas en een zeepje. Het dinner is veel te duur voor hetgeen je krijgt (diepvries vis en garnalen , inspiratieloze salade , heel beperkte hoeveelheid inktvis in de risotto , ..). Morgen eten we elders.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner