“heerlijke visgerechten”

Trattoria La Tavernetta da Piero
Reserveren met
Trattoria La Tavernetta da Piero is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 50 van 686 Restaurants in Syracuse
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 oktober 2016 beoordeeld

Dit Authentiek restaurant waar je lekker kan eten, veel keuze en variatie in vis en pasta ligt aa n de gezellig via Cavour. Je kunt er buiten zitten is wel krap maar wel leuk in de gezellige winkel-wandelstraat. Glutenvrij geen probleem, lekker voor af is de brushetta of de tonijn carpaccio. Ook de gemarineerde vis is aan te bevelen.

26 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor de prijs die je betaald. Manlief had pasta en ik vlees, beide waren prima. Service en vriendelijkheid valt zeker nog aan te verbeteren maar de zaak zat helemaal vol dus waarschijnlijk maakt het niet uit

30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De reviews op TripAdvisor deden het beste vermoeden, maar niets is minder waar. Bediening was niet vriendelijk, spaghetti carbonara een van de minste die ik ooit at. In Belgische restaurants al veel beter gegeten. Jammer...

19 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk willekeurig kwamen we bij dit onopvallende restaurant uit, maar werden positief verrast. Het restaurant stroomde al snel vol en mensen werden bij de deur geweigerd. De bediening was niet overdreven vriendelijk, de setting niet indrukwekkend maar het eten erg goed! De chocoladetaart met pistache is een aanrader, daar bestelden we zelfs een extra stuk van.

18 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige relaxte Italiaanse sfeer en heerlijk eten. Vol tussen de middag. Aardige bediening. We konden zo lang blijven zitten als we wilden. Heerlijke gerechten en een zeer uitgebreide kaart voor een zeer schappelijke prijs. Ten zeerste aanbevolen.

Reizigers die Trattoria La Tavernetta da Piero bekeken, bekeken ook

Syracuse, Province of Syracuse

In Trattoria La Tavernetta da Piero geweest? Deel je ervaringen!