Vandaag geopend: 09:00 - 18:00

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Palermo
vanaf US$ 44,87
vanaf US$ 54,97
Kookcursus met Antonio
56 beoordelingen
vanaf US$ 61,70
vanaf US$ 168,28
Beoordeeld op 8 juni 2019

Deze plalazzo is een uniek historisch gebouw. Het bevat een verzameling van rijkelijk versierde en gemeubelde kamers. Een mooi voorbeeld van hoe een prive paleis van rijke families eruit zag. Zeker het bezoeken waard.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 2 juli 2018

Nog een juweeltje in het hart van Palermo. Alles is nog authentiek. Kosten € 6.00 is het wel waard.Het is nog niet zo bekend dus als je in de buurt bent even langs gaan.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 18 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooi palazzo met zo'n 40 kamers over twee verdiepingen. Geeft een goed idee hoe een rijke adellijke familie leefde. Je ontvangt een Engelstalige beschrijving bij de kamers en voorwerpen / meubels die te zien zijn. Ik had zelf wel wat meer willen lezen over de familie.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 5 april 2017

Kleiner palazzo met nog een intact oud interieur. Leuk met kinderen omdat het compact is en toch tot de verbeelding spreekt. Blad met Engelse uitleg is zeker een meerwaarde.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 22 mei 2016 via mobiele applicatie

Mooi psleis uit 18de eeuw van de prins van Mirto dat nu dient als museum. Vooral de eerste verdieping verdiende onze aandacht door de opeenvolging van verschillende salons, de troonzaal, badkamer en rookruimtes. We konden er op zondag tevens genieten van een pianoconcert. Dit is zeker de moeite waard om te bezoeken.

Datum van activiteit: mei 2016