“Beoordeling misleidend”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgegaan op beoordelingen. Kwaliteit viel tegen. Onduidelijke omschrijvingen op menukaart. Sommige gerechten rauw opgediend, tegen verwachting o.b.v. omschrijving in. Enigszins pretentieuze ambiance (bediening en omgeving). We snappen hoge plaatsing in TripAdvisor niet.
Wel goede wijn gehad, buiten de kaart om.

Datum van bezoek: augustus 2017

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van review en foto's gingen we hier eten. We werden vooral getroffen door het mooie antipastabord op de foto van TripAdvisor met gefrituurde vis en groenten.

Helaas bleek dit het enige gerecht dat niet beschikbaar was. We hebben maar gekozen voor de rauwe vis en vlees antipasta's.

Ik vond de smaken flauw en niet goed combineren met de ananas en appelmoes. Met stokjes en kikoman soja zou het heerlijk zijn geweest. De vis was SUPER VERS. Porties te groot.

Primi spaghetti, met rauwe (waarom) garnalen peterselie, knoflook en pepers was lekker. Misschien iets te veel saus.

De secondi; zeebaars had naar mijn idee te weinig smaak. De sauzen niet mijn smaak. Grill met zeezout was beter geweest.

Mooi restaurant fijne staf. De prijs was ok voor de waren. Ik deel de smaak van de kok niet helemaal. Dus beetje jammer maar toch niet slecht.

Datum van bezoek: mei 2017
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi en ook best wel chique restaurant. Het zit in een smal straatje. De sfeer is goed en het personeel is zeer vriendelijk. Het eten is te doen maar de rauwe vis zit niet zo veel smaak in ervaarde ik. De prijs kwaliteit is normaal.

Senna.

Datum van bezoek: mei 2017
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Stond op nr 2 van tripadvisor maar viel ons helaas tegen. Octopus wat ze adviseerde als voorgerecht was erg taai daarna vroegen we om even geduld naar het volgende gerecht ongeveer een half uur en opnieuw de wijnkaart en dit werd ons toegezegd. Helaas na 10 min en zonder de wijnkaart te brengen was het volgende gerecht er al wat ook niet super op smaak was. Helaas voor ons geen volgende keer in dit restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2016
24 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijne bediening. Heerlijk eten, lekkere wijn en geweldige toetjes! Kortom een echte aanrader voor een romantisch uitetentje.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Carizzi d'Amuri bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Carizzi d'Amuri geweest? Deel je ervaringen!