“Gastronomie”
Beoordeling van A'Cuncuma Restaurant

A'Cuncuma Restaurant
Reserveren met
A'Cuncuma Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 36 van 2.106 Restaurants in Palermo
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 oktober 2014 beoordeeld

Op aanraden van palco rooms gingen we daar dineren. Een echt juweeltje van een restaurant. Weg van de toeristische drukte. Verfijnde keuken, een waaier aan smaken. Siciliaanse keuken op een totaal andere manier. Stijlvolle bediening. Prijzen : 35€/5 gangen. Vlug gaan vooraleer het te gekend wordt.

Datum van bezoek: september 2014

12 september 2014 beoordeeld

Wij hadden wellicht pech.
De eerste keer toen we langs gingen moesten we een tafel tegen onze zin nemen, al was niet alles bezet.
Ons tweede bezoek, het eten was lekker, wel kleine porties.
Maar het ergste was dat de maître tussen het voorgerecht en de hoofdschotel onze fles rode wijn nam, een glas uitschonk, proost zei en ermee weg wandelde !!
NOG NOOIT MEEGEMAAKT !!!

Datum van bezoek: september 2014
6 april 2014 beoordeeld

Een van de beste diners die we hebben gehad tijdens ons verblijf op Sicilië. Het vis 'tasting menu' was voortreffelijk, heerlijke smaakcombinaties. De prijs zeer schappelijk, zeker gezien het hoge niveau van de gerechten (35 euro voor vier gangen plus twee desserts). Het restaurant is even zoeken, maar zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2014
28 juli 2013 beoordeeld

In een eenvoudige buurt ligt dit uitstekende restaurant. We hebben het menu genomen. Een prachtig uitgebalanceerde combinatie van verfijnde Siciliaanse gerechten, alles a la minute bereid. Mooi opgemaakte borden. Voor mijn tafelgenoot , die liever geen gluten eet, werden de gerechten ter plekke aangepast. De bediening is vriendelijk, attent en professioneel. De maitre verscheen ook een paar keer aan tafel. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2013
4 mei 2013 beoordeeld

Restaurant met verfijnde klassieke gerechten uit Palermo. Bijzondere combinaties zoals de arancini gevuld met gesmolten kaas in een bisque van kreeft. Een feest om te eten!

Datum van bezoek: mei 2013

Reizigers die A'Cuncuma Restaurant bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In A'Cuncuma Restaurant geweest? Deel je ervaringen!