6 juli 2017 beoordeeld

Dit hotel is zeker geen vier sterren waard. Vooral de service naar toeristen toe is echt ondermaats. Slechts enkele personeelsleden spreken (een woordje) Engels. Zodra ze merken dat je een toerist bent, verstoppen ze zich achter de balie bang om je te woord te moeten staan. Voor informatie en tips over leuke activiteiten of daguitstappen in de buurt ben je al helemaal aan het verkeerde adres. Het enige wat ze doen is een taxibedrijf bellen en je dan de telefoon overhandigen zodat je zelf de uitleg in het Engels kan doen. Of ze wimpelen je gewoon af omdat ze het niet kunnen uitleggen in een andere taal.

De kamers waren wel verzorgd en de ligging is op zich prima (op wandelafstand van gezellige restaurants en bars). Er is geen airco op de kamer en dat is echt jammer omdat er 's nachts veel lawaai is (druk verkeer). Als je een oog dicht wil doen, moet je dan ook met de ramen dicht en de rolluiken naar beneden slapen (dat is echt puffen!). Het ontbijt is ok, maar je verwacht meer van een vier sterren hotel. Ik zou dit hotel dan ook zeker niet opnieuw boeken.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Direzione_CRM, Responsabile relazioni con la clientela van Mondello Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2017

Dear Customer, we really don't recognize our Hotel in Your description. Please contact us directly to better understand your severe comment!! Let us point out that all the members of our staff speak english!! Regards

22 juni 2017 beoordeeld

Toen wij aankwamen, verdween de receptionist, die buiten stond te wachten en ons met de koffers had kunnen helpen schielijk achter de balie. Niet echt een teken van service bereidheid. Verder een standaardhotel met goede bediening in de eetzaal. Makkelijk met de bus naar Palermo te gaan.

Kamertip: Het restaurant in het strandpaviljoen is pas om 20.00 uur open
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Direzione_CRM, Responsabile relazioni con la clientela van Mondello Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2017

Dear Customer, Thank you for sharing your review. We are sorry for the misunderstanding with the receptionist, we can assure you that our staff is always available and attentive with all our customers. We hope you will come back and visit us, best regards.

25 juni 2016 beoordeeld

goede ligging : rustig en toch dicht bij strand; busverbinding naar Palermo
Mooie grote kamer+ balkon met zeezicht; ruime badkamer
Ontbijt : ruime keuze; stijlvol ingericht
Buitenzwembad in de tuin is prima (met gratis handdoeken)

Kamertip: Kamer met zeezicht kiezen
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Direzione_CRM, Responsabile relazioni con la clientela van Mondello Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Dear Customer, Thank you so much for leaving a review so polite and full of compliments. We work hard every day to offer unforgettable holidays to all our beloved guests. We hope to see you soon to surprise you once again. Best wishes

1 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel zegt; goede liggen en verder niks positiefs! Staff spreekt niet of nauwelijks Engels. Behulpzaam allerminst. Strijkijzer nodig? Niet aanwezig in dit hotel. Ontbijtbuffet karig en niks bijzonders. Wij hadden een kamer aan de entree zijde. Zeer kleine en gedateerde kamers. Ook erg luidruchtig. Wij komen zeker niet terug in dit hotel, zonde!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
28 september 2015 beoordeeld

Goede locatie, ruim opgezet hotel puur voor het strand. Het privé strand is welkom omdat het daarbuiten zwart ziet van de mensen, een beleving op zich. Service ondermaats, gehorige kamers en matig ontbijt. Groot voordeel dat het beste restaurant van Mondello op 500 meter loopafstand ligt: Badalamenti Cucina e Bottega.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner