Beoordeeld op 10 april 2017

Het hotel ligt in het centrum, de shuttlebus naar de luchthaven en het openbaar vervoer vlak voor de deur. Men is momenteel aan een renovatie bezig maar daar hadden wij geen last van. De accommodatie is gedateerd maar heeft alle voorzieningen en is zeer net. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het personeel is vriendelijk. Wegens een promotie was dit een superaanbieding.

Kamertip: Onze kamer was achteraan gelegen en zeer rustig.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 november 2016 via mobiele applicatie

Ik had een prachtige kamer, rustig gelegen al kon ik af en toe iets horen van de buren maar dit was niet storend.
Hotel ligt op loopafstand van de bezienswaardigheden aan een prachtig plein naast het politeama theater.
Bed was erg goed, wasgelegenheid en toilet iets aan de krappe kant maar het werkte allemaal prima en was netjes.
Grappig: aan alles was gedacht, op de kamer lagen een paar wegwerp- slippers klaar, een tandenborstel mét tandpasta, een scheermesje mét scheergel, een sachet met " intieme" wasgel, een douchekapje, shampoo en noem maar op....top!
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Op gezette tijden was er iets haperend wifi signaal, maar over het algemeen geen klagen.
Verder een koelkastje op de kamer met dagelijks 2 flesjes ( gratis) water, satelliet tv, en een luid krakende ingebouwde radio in het nachtkastje.
Ook prettig: de shuttle naar de luchthaven stopt er pal voor de deur en vertrekt om het half uur.
Als je in de stad aankomt stopt de bus aan de andere kant van het plein, dus je bent binnen 2 minuten in het hotel.
Ik had een boeking zonder ontbijt ( wat je ook op de kamer kunt laten brengen), dus hier geen mening over.
Bij een volgend bezoek zal ik met veel genoegen weer voor dit hotel kiezen...!

Verbleef: november 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 21 december 2015 via mobiele applicatie

Het hotel ligt zeer centraal, de hele oude stad is lopend te bezoeken en de bussen voor de rest van de stad en voor het vliegveld stoppen voor de deur. Het plein is iets te lawaaiig om met de deur/raam open te slapen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Helaas geen barretje in de buurt voor een afzakkertje 'à avonds.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 september 2015

Gedateerd hotel met veel betonrot. Wel een goed ontbijt. Kamers niet schoon. Hadden geen internet verbinding op mobiel. Zaten op de verdieping 7. Kamer 708. Durfde vanwege alle betonrot niet goed op balkon te staan. Viel ook zo naar onder op straat.

Verbleef: september 2015
Beoordeeld op 24 juni 2015

Dit hotel ligt zeer centraal in Palermo, waardoor je alles te voet kunt bereiken. Als je een auto hebt wordt deze voor je geparkeerd. Het ontbijt is prima en hoewel het hotel in het centrum ligt heb je nauwelijks last van lawaai. Hotel biedt veel kwaliteit voor een prima prijs.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner