• Restaurant
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

Hotel Bel 3(Palermo)
  • Inclusief ontbijt
Casena dei Colli(Palermo)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

HotelsClick
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

Priceline
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 225 per nacht.

US$ 1.246
Hotelpower.com
10 april 2017 beoordeeld

Het hotel ligt in het centrum, de shuttlebus naar de luchthaven en het openbaar vervoer vlak voor de deur. Men is momenteel aan een renovatie bezig maar daar hadden wij geen last van. De accommodatie is gedateerd maar heeft alle voorzieningen en is zeer net. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het personeel is vriendelijk. Wegens een promotie was dit een superaanbieding.

Kamertip: Onze kamer was achteraan gelegen en zeer rustig.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
24 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had een prachtige kamer, rustig gelegen al kon ik af en toe iets horen van de buren maar dit was niet storend.
Hotel ligt op loopafstand van de bezienswaardigheden aan een prachtig plein naast het politeama theater.
Bed was erg goed, wasgelegenheid en toilet iets aan de krappe kant maar het werkte allemaal prima en was netjes.
Grappig: aan alles was gedacht, op de kamer lagen een paar wegwerp- slippers klaar, een tandenborstel mét tandpasta, een scheermesje mét scheergel, een sachet met " intieme" wasgel, een douchekapje, shampoo en noem maar op....top!
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Op gezette tijden was er iets haperend wifi signaal, maar over het algemeen geen klagen.
Verder een koelkastje op de kamer met dagelijks 2 flesjes ( gratis) water, satelliet tv, en een luid krakende ingebouwde radio in het nachtkastje.
Ook prettig: de shuttle naar de luchthaven stopt er pal voor de deur en vertrekt om het half uur.
Als je in de stad aankomt stopt de bus aan de andere kant van het plein, dus je bent binnen 2 minuten in het hotel.
Ik had een boeking zonder ontbijt ( wat je ook op de kamer kunt laten brengen), dus hier geen mening over.
Bij een volgend bezoek zal ik met veel genoegen weer voor dit hotel kiezen...!

Verbleef: november 2016, reisde alleen
21 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt zeer centraal, de hele oude stad is lopend te bezoeken en de bussen voor de rest van de stad en voor het vliegveld stoppen voor de deur. Het plein is iets te lawaaiig om met de deur/raam open te slapen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Helaas geen barretje in de buurt voor een afzakkertje 'à avonds.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
13 september 2015 beoordeeld

Gedateerd hotel met veel betonrot. Wel een goed ontbijt. Kamers niet schoon. Hadden geen internet verbinding op mobiel. Zaten op de verdieping 7. Kamer 708. Durfde vanwege alle betonrot niet goed op balkon te staan. Viel ook zo naar onder op straat.

Verbleef: september 2015
24 juni 2015 beoordeeld

Dit hotel ligt zeer centraal in Palermo, waardoor je alles te voet kunt bereiken. Als je een auto hebt wordt deze voor je geparkeerd. Het ontbijt is prima en hoewel het hotel in het centrum ligt heb je nauwelijks last van lawaai. Hotel biedt veel kwaliteit voor een prima prijs.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner