22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel op een berg met uitzicht over Palermo. Bijzonder bouw, de kamers liggen lager dan de receptie. Je gaat dus met de lift naar benden naar je kamer op de zesde verdieping. Balkon met uitzicht over de stad. Heerlijk ontbijt. Prima taxi/shuttle service naar het centrum van Palermo. In het restaurant van het hotel kun je heerlijk eten. Wij hebben ook alle avonden daar gegeten.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
bel32010, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Bel 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Beste Gast,
Bedankt voor het schrijven van een review over ons hotel, wij stellen dit zeer op prijs.
Wij waarderen al uw feedback en complimenten en wij hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzicht en lokatie is echt oke. Maar de bediening zit niet op gasten te wachten en dat is te merken ook. Ze geven hier op alle mogelijke manieren aan geen zin te hebben in gasten. Het begint al met geen moetje te willen doen een woord Engels te willen spreken. Ongeïnteresseerd de kamer wijzen. Boos worden als je het parkeer systeem niet helemaal begreep, en tot slot je pesten door alleen maar met 10 en 20cent munten het wisselgeld van het avondeten uit betalen. Maar wel een mooi uitzicht en mooi weer.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een super uitzicht. Alleen daarom al is het een aanrader. Op de site staat er gratis parking doch zijn er maar 5 plaatsen voor het driedubbele aantal kamers. Het ontbijt was ok. De zwembaden zijn een pluspunt doch was het voor ons iets te koud om er in te gaan.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
bel32010, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Bel 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel met een enorm mooi uitzicht over palermo...vanu t de relax jaccuzi keek je over heel Palermo! Heel bijzonder.
Ontbijt was prima. Kamer was oké.. prima bedden. Schoon. Badkamer een beetje aan de kleine kant.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
bel32010, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Bel 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

10 augustus 2017 beoordeeld

Het terrasvormig hotel alsook de vernieuwde kamers hebben een mooi uitzicht op Palermo en de baai. Vele kamers zijn reeds vernieuwd en zeer ruim en modern ingericht. Verder is het hotel wat afgelegen van de stad en daardoor niet gemakkelijk te vinden (tip : volg de gele pijltjes van het hotel en niet de GPS).
Er is een shuttledienst van het hotel naar het centrum van Palermo (3€per pers enkele rit). De jacuzzi stelt niet veer voor ! Het hotel heeft een prima restaurant aan heel schappelijke prijzen. Parkeren is wat moeilijk gezien de weinige plaatsen op het hotelterrein, alternatief is langs de smalle openbare weg te parkeren (wel gratis).
Monreal ligt op 8KM van het hotel.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
bel32010, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Bel 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017