28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel met een enorm mooi uitzicht over palermo...vanu t de relax jaccuzi keek je over heel Palermo! Heel bijzonder.
Ontbijt was prima. Kamer was oké.. prima bedden. Schoon. Badkamer een beetje aan de kleine kant.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
bel32010, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Bel 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Beste Gast,
Bedankt voor het schrijven van een review over ons hotel, wij stellen dit zeer op prijs.
Wij waarderen al uw feedback en complimenten en wij hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen.

10 augustus 2017 beoordeeld

Het terrasvormig hotel alsook de vernieuwde kamers hebben een mooi uitzicht op Palermo en de baai. Vele kamers zijn reeds vernieuwd en zeer ruim en modern ingericht. Verder is het hotel wat afgelegen van de stad en daardoor niet gemakkelijk te vinden (tip : volg de gele pijltjes van het hotel en niet de GPS).
Er is een shuttledienst van het hotel naar het centrum van Palermo (3€per pers enkele rit). De jacuzzi stelt niet veer voor ! Het hotel heeft een prima restaurant aan heel schappelijke prijzen. Parkeren is wat moeilijk gezien de weinige plaatsen op het hotelterrein, alternatief is langs de smalle openbare weg te parkeren (wel gratis).
Monreal ligt op 8KM van het hotel.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
bel32010, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Bel 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is prachtig gelegen in de heuvels rond Palermo, mooi uitzicht over de stad en de zee.
Met 2 zwembaden en jacuzzi een aanrader. Prima kamers en vriendelijk personeel.
Shuttlebus van en naar luchthaven of stadscentrum tegen betaling.
Parkeerplaats eventueel aan te vragen.
Kortom vanuit dit hotel is Palermo prima te ontdekken

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoog in de bergen met een fantastisch uitzicht op de stad. Ontbijt is redelijk, diner is heerlijk. Wij hebben er 3 avonden gegeten. Parkeren is beperkt. Gelukkig is er een goede busverbinding met Palermo. 5 minuten naar beneden lopen en er zijn 4 bussen. Uitstappen aan de halte Paso di Rigano, naar tramhalte Caselini en 10 minuten later uitstappen aan de rand van het centrum. Kosten 1,40 pp. Een tip: probeer niet op de 5e verdieping een kamer te krijgen omdat dit boven de ontbijtzaal ligt. Door het verschuiven van tafels en stoelen ben je al heel vroeg wakker. Een minpunt is het kleine zwembad. Pluspunt zijn de schone kamers.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijn hotel. Zoals iedereen al zegt een prachtig uitzicht... zorg dat je op 1ste of 2de verdieping komt want dan heb je t mooiste uitzicht. Er zijn weinig parkeerplaatsen. Reserveren kost 5 euro, anders aan de straat parkeren. Busje naar centrum kost 3 euro pp, doe t wel want parkeren en rijden in Palermo is een hel! Ontbijt karig maar dat vind ik sowieso wel op dit eiland. Mensen werken hard en zijn vriendelijk!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner