• Restaurant
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 247 per nacht.

Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 288 per nacht.

Casena dei Colli(Palermo)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 71 per nacht.

Besparingsmelding! 55% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 55% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 393 per nacht.

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen 3 sterren hotel met een prachtig uitzicht over Palermo met in de verte de haven en de zee. Vriendelijk en behulpzaam, propere ruime kamers met een praktisch badkamer. Niks negatief! Een aanrader als uitvalbasis voor een bezoek aan Palermo en omgeving.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo op het eerste gezicht geeft het hotel een vreemde indruk. De verdiepingen zijn omgekeerd, 7e verdieping is eigenlijk de 1e , het hotel is een doolhof en wij moesten 2 liften gebruiken om bij onze kamer te komen. Het hotel is moeilijk te vinden. Als de navigatie aangeeft dat de bestemming is bereikt moet je nog zo'n 400 meter doorrijden.
Parkeren is geen probleem, je rijdt gewoon naar beneden en laat de auto staan (ook al sta je dubbel geparkeerd). Het personeel is een beetje onpersoonlijk maar wel professioneel. Het uitzicht over Palermo is fantastisch, vooral in de avond en vanuit de jacuzi kan je overdag met een drankje in de hand over Palermo uitkijken.
De kamers in het hotel zijn functioneel maar een beetje verouderd. De gym is waardeloos. Apparatuur verouderd en geen airco.
Al met al een prima hotel om met de auto de omgeving te verkennen. Wij zijn dan ook gewoon met de auto naar Palermo gegaan.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel was prima. Fijne kamers, fijn zwembad, redelijk ontbijt voor Italiaanse begrippen. Maar echt te ver van het centrum. Er is een goede shuttle service naar het centrum. Maar al wil je 's avonds iets eten moest je met de auto weg of je was op het hotel aangewezen. Waar het eten ook redelijk was, maar wij kiezen graag zelf uit meerdere restaurants. Er is ook geen bar aanwezig, waardoor we een wijntje in de buurt hebben gehaald en op het balkon op hebben gedronken.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
2 juni 2016 beoordeeld

We vlogen op Palermo vliegveld. Het was op zich goed te vinden . Het hotel kijkt uit over de stad Palermo. De hotelkamer schoon. Maaaaar ik vond de inloop van de douchedeuren erg nauw. Pff . Het ontbijt vond ik niet super. Veel zoetigheid en droog witbrood. Omdat het ver van Palermo ligt aten we er ook savonds. We vonden het voldoende . We kozen van de kaart, maar er is ook een menu.
De autosleutels geef je af, vreemd maar zo kunnen er veel auto's op de parkeerplaats.staan.de transfer naar de binnenstad Palermo is goed geregeld.

Kamertip: Boven goed uitzicht
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
25 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie een goede nachtrust wil moet zeker wegblijven van dit hotel. Enorm rumoerig, is het niet van het hotel zelf dan van de buren. Nog niet gesproken van de blaffende honden, welke eveneens uw rust verstoren. De bedden zijn net planken om op te liggen. Het ontbijt en vooral het brood zijn vreselijk. Oud hard brood en gedurende 10 dagen steeds hetzelfde beleg. De liften zijn klaar voor een hororfilm. Parking voor auto te klein voor hoogsezoen. Enkel het uitzicht over Palermo kon bekoren.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie