“Lekker maar weinig”
Beoordeling van Gagini Social Restaurant

Gagini Social Restaurant
Reserveren met
Gagini Social Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 109 van 2.042 Restaurants in Palermo
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Castellammare
31 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten, maar wat een teleurstelling wat betreft hoeveelheid wat je op je bord krijgt, zeker in verhouding met de prijs. Alles wel prachtig gedresseerd en fantastisch van smaak.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnig lekker gegeten bij dit restaurant! Wel iets duurder dan gemiddeld, maar dat was het zeker waard. Mooi opgemaakte gerechten, smaak voortreffelijk!

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn als organisatie op vakantie geweest naar Palermo. Via trip advisor heb ik de top 10 restaurants genoteerd die grote groepen aan konden. Echter bij het fysiek vooraf bezoeken vielen ze allemaal af. Toeristen val, te duur ten opzichte van kwaliteit, losse tafels, geen sfeer. Etc. Gagini zat niet in de top 10 omdat op internet stond dat ze geen grote groepen aan konden. Ik heb toch het restaurant bezocht en het bleek dat ze dat wel degelijk konden. Toen ik vertelde dat ik een restaurant zocht voor een grote groep, lieten ze me zien dat ze een lange tafel konden opdekken. Ik koos voor het grootste menu. 5 gangen door de chef samengesteld. De chef kwam meteen erbij staan. Daarnaast had ik twee eters met een speciaal dieet. 1 zoutloos en eiwitloos, 1 melkloos en tarweloos. Dat was geen enkel probleem. Hij ging een menu op maat maken. Toen we kwamen met de hele groep, zijn we zo in de watten gelegd. De chef is los gegaan. Het waren 9 gangen geworden. Heerlijke wijnen erbij. Gezellig en hoffelijke bediening. De chef kwam nog aan de tafel staan voor een praatje. De dieters waren compleet voorzien met een uniek menu. Er waren bijzondere gerechten zoals pasta met oesters. Ravioli met pistache. Elk gerecht was een unieke smaak explosie en we waren compleet voldaan. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen. Tip: het loont om restaurants van te voren te bezoeken. Dan kun je pas echt goed bepalen. Als ik op de recensies was afgegaan, dan had ik gagini nooit voor onze grote groep gevonden.

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de betere restaurant's van de stad Palermo. Mooie gerechtjes met hier en daar een klein missertje, maar over het algemeen de prijs waard. Bedienend personeel is vriendelijk en doet zijn best. Uitstekende wijn suggesties door een gedreven sommelier. Indien je even genoeg hebt van de geplaveide paden qua eten is deze een omfiets locatie .

20 juni 2017 beoordeeld

Via tripadvisor bij dit restaurant bij de haven gekomen. Het was te warm om buiten te eten. Binnen zeer sfeervol. Aardge bediening. Mooie lunch- en wijnkaart. Wel duidelijk een duurder restaurant. We hebben hier duidelijk het beste gegeten van onze vakantie tot nu toe. Gerechten waren michelinster waardig. We aten als voorgerecht de sashimi en als hoodgerecht de pasta met ansjovis en de snapper. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Reizigers die Gagini Social Restaurant bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Gagini Social Restaurant geweest? Deel je ervaringen!