Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.798)
Beoordelingen filteren
1.798 resultaten
Waardering van reizigers
429
682
373
171
143
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
429
682
373
171
143
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.798 beoordelingen
Beoordeeld op 26 juli 2019

Excellent hotel met mooi gerenoveerde kamers. Op wandelafstand van centrum. Zwembad is goed onderhouden en groot voor city hotel. Mooi ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Aanrader voor Palermo!

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Fam_Driesen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nhpalermoc, Responsabile relazioni con la clientela van NH Palermo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review through ….. and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Palermo.
On behalf of myself and all the staff, thank you for the compliments you have reserved for us in terms of service and hospitality. We are confident of being able to make you live all the extraordinary about this place and I did it with professionalism and attention.
I hope to welcome back again soon.

Kind Regards.

Customer Care
NH PALERMO

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

Vol verwachting naar dit NH hotel. Meneer aan de receptie spreekt nauwelijks Engels, er werd nauwelijks
Informatie gegeven. Informatie over ontbijt die op website te vinden is klopt niet. Eerste deel van hotel ontzettend oud en aan vervanging toe. Airco in de gang lekt op vloerbedekking. Niet netjes. Om 4u smiddags was onze kamer nog altijd niet gepoetst. We betaalden voor ontbijt maar er wordt geen enkel moment gecontroleerd van welke kamer je bent en of je de ontbijtzaal mag betreden.
Zwembad daarentegen was prachtig! Je kunt handdoeken van het hotel krijgen. Drankjes zijn aan een hotelprijs in het zwembad te nuttigen.

Palermo was vies, slecht geregeld qua openbaar vervoer en duur. Zullen hier nooit meer teruggaan.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank manoukk345
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nhpalermoc, Responsabile relazioni con la clientela van NH Palermo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Palermo, by choosing us for your stay in Palermo.
With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.
We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.
Yours Sincerely,

Customer Care
NH PALERMO

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 mei 2019

Niet schoon, badkamer vies en oud, geroest, niet vast de accesories voor de shaampo in de douche, prijs kwaliteit niet goed, de koffie bordjes niet gewassen, ze hadden nog resten van eerdere Koffie, en algemeen Palermo is een vieze stad

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
1  Bedank PescadorP2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nhpalermoc, Responsabile relazioni con la clientela van NH Palermo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Palermo, by choosing us for your stay in Palermo.
With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.
We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.
Yours Sincerely,

Customer Care
NH PALERMO

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 mei 2019

Dit hotel was zeker niet NH waardig en in bouwvallige staat, kapotte en smerige vloerbekleding in de gang, onze kamer was ook in slechte staat, bladerende verf aan het plafond.. waarschijnlijk na een lekkage ontstaan, schimmel in de badkamer etc. Het was gewoon een grote teleurstelling. Veel geluidsoverlast. Beslist GEEN aanrader

Kamertip: Meteen melden aan de receptie en je niet laten afschepen door de mededeling dat het hotel vol zit.. want dit was beslist niet zo..
Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Eduard C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nhpalermoc, Responsabile relazioni con la clientela van NH Palermo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019
Google-vertaling

Dear Mr Eduard,
I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Palermo, by choosing us for your stay in Palermo.
With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.
Has you know we are in renovation and we apologize for the inconvenient.
We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.
Yours Sincerely,

Customer Care
NH PALERMO

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Ben al enkele keren in mooie NH hotels geweest maar dit NH hotel is buiten categorie in de slechte zin van het woord.De kamer waar we verbleven in de zijvleugel was compleet verouderd en de badkamer was in lamentabele toestand. Ingevolge vroegere waterlekken in de kamer boven de onze was de verf losgekomen van het plafond en zat er schimmel in de badkmer;echt een schande om zoiets aan gasten te durven presenteren; Een andere kamer kon niet want het hotel zat -volgens de receptie- vol

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Bart937
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nhpalermoc, Direttore van NH Palermo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018
Google-vertaling

I would like to personally thank you, for the trust given to our hotel, NH Palermo, by choosing us for your stay in Palermo.
With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest’s satisfaction and to provide an extraordinary service. This comments will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.
And we take this opportunity to inform you that we will go to refurbish more than 100 rooms and also the local commons and a little gym.
We hope you give us a second chance. Looking forward to welcome you back in the near future.

Yours Sincerely,

General Manager
NH PALERMO

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken