“Lekker voor snelle lunch”
Beoordeling van Feelin' Good

Feelin' Good
Geclassificeerd als nr. 5 van 1.042 Restaurants in Catania
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met ins gezin geluncht. Het is niet een typisch gezellig Italiaans restaurant maar duidelijk een strak georganiseerde grote keten. De inrichting is niet erg mooi maar super functioneel met goede, schone toiletten. Het eten is lekker, alhoewel er veel zout in zit, en de smoothies waren erg lekker. Locatie en prijs zijn prima. Leuk om eens gegeten te hebben

Schrijf een beoordeling

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Salades als voorgerechten prima! Hoofdgerecht kan alle wensen vervullen. Wil je gewoon heul.veul eten, de aardappel met aardappel, pulled pork en kaas! Wil je de beste burger ever en moet je van je geld af, neem.dan de lobster burger! Wil je klassiek siciliaans en gevarieerd, neem fan de john dillinger siciliaanse broodje met ham, ei, avocado, ui en aubergine. Epische bier keuze mogelijkheden!

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier goed gegeten maar culinair gezien is het geen hoogstaand restaurant. Prima afwisseling van al het Italiaanse eten, ruime keuze en erg vriendelijk personeel

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Via Etnea een beetje zat op zoek gegaan naar een restaurant. Bij de zoektocht komen we langs dit hamburger restaurant. Een mooi aangeklede zaak jet plezierig personeel. De kaart is uitgebreid de keuze snel gemaakt.
We zijn met ons vijven en geen van ons heeft spijt. De porties zijn ruim, de smaak voortreffelijk de prijs redelijk.

Geen spijt dus van de keuze.

20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar dagen het Siciliaanse eten. Waar de frituur toch favoriet is. Heerlijk een salade gegeten. Hippe tent. Niet echt Italiaans maar een fijne afwisseling.

Reizigers die Feelin' Good bekeken, bekeken ook

Catania, Province of Catania

In Feelin' Good geweest? Deel je ervaringen!