TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 mei 2019 via mobiele applicatie

Vorig jaar was ik hier ook al. Het beviel zo goed dat ik terugkwam om nu met een auto naar de Etna te gaan en de verdere omgeving te verkennen. Veilig de auto parkeren kan vlakbij het hotel.
Top locatie, aardige mensen, kamer keurig en ruim, heerlijk ontbijt!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 28 september 2018

De kamer was een upgrade en voldeed aan de wensen. De ontvangst was heel vriendelijk.
Het bed was prima, de badkamer met een heerlijke douche ook prima.
Het interieur is modern en smaakvol. Helaas was een van de gordijnen kapot, en werd dit ondanks de toezegging niet gerepareerd.
In de tuin is een flink zwembad met comfortabele stoelen en je kunt een koelkast van de B&B als gast gebruiken.

Kamertip: De kamer die we hadden op de hoogste verdieping voldeed in alle opzichten aan de eisen.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 maart 2018 via mobiele applicatie

Ottomood ligt aan de rand van het centrum van Catania. Parkeren kan betaald aan de straten in de buurt. Ottomood is een kleinschalige accommodatie, met een lekker ontbijt. Wij hadden een kamer aan de achterzijde, daar is het rustig

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst was het even onduidelijk hoe we naar binnen moesten omdat aan de straatkant alleen 2 grote deuren te zien zijn. Eenmaal binnen zie je een prachtig gerestaureerd pand met een geweldige bed&breakfast. Heel erg mooie kamers met goede voorziening en super vriendelijk en behulpzaam personeel. Er was zelfs mogelijkheid om de huurauto te parkeren in een privebox. Midden in het centrum dus alle bezienswaardigheden op loopafstand. Prijs/kwaliteit is top!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 10 november 2015

Goede ontvangst, zeer vriendelijk en warm onthaal.
Ruime kamers, propere badkamer, uitgebreid ontbijt. Huiselijk gevoel, we mochten alle ruimten benutten.
Kamer ruim genoeg voor een gezin van vier, airco werkte, omdat de ramen omwille van een drukke straat moesten gesloten worden.

Datum van verblijf: november 2015