Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Uitstekende ligging in het centrum - met parking (betalend, maar je mag de auto gewoon achterlaten voor het hotel en hij wordt voor jou geparkeerd/gehaald), prima service, iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam, mooie en ruime kamer, zalig ontbijt op het dakterras maar ook "gewoon"ontbijt is prima. Zeker een aanrader.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
UNAHotelPalace, Guest Relations Manager van Palace Catania, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Geachte Heer en Mevrouw,
dank je wel voor het delen van uw zeer positieve ervaring en adviezen met de enorme Tripadvisor community en het aanbevelen van onze centraal gelegen Italiaans design hotel in Catania.

Het is echt aangenaam voor ons om te lezen dat je een plezierige ervaring had en je waardeerde onze heerlijke diensten op het panoramische Etnea Dak, waar onze gasten kunnen genieten van een heerlijke en typisch ontbijt ook.

Vooruitblikkend u te mogen verwelkomen in de UNAhotels en Atahotels wereld,

Vriendelijke groeten,

Rita Monfrini,

UNA Hotel Palace

Beoordeeld op 25 augustus 2015 via mobiele applicatie

Helemaal ok dit hotel!
Vriendelijke bediening, schitterend dakterras, centraal gelegen. De prijs was ook wel navenant (177€) maar het was een mooie kamer, gratis-mini bar en in barok stijl. Mochten 's morgens ook gewoon onze koffers achterlaten en 's avonds ophalen. Top!!!

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
UNAHotelPalace, Responsabile relazioni con la clientela van Palace Catania, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2015

Beste Meneer,

dank u hartelijk voor uw positieve feedback over uw verblijf in ons Italiaans design UNA hotel in Catania.

We zijn erg blij om te lezen dat uw ervaring was zo aangenaam en plezierig dankzij onze diensten, ons hotel geweldige locatie en inrichting, onze Etnea Dakterras.

We kijken ernaar uit om gezellig in de wereld van de UNA Hotels.

Zeer vriendelijke groeten,

Rita Monfrini

Beoordeeld op 3 februari 2015

Erg goed gelegen hotel in centrum van Catania aan de via Etnea en via de AMT Ali airport shuttle bus ( bus stop Rinascente shoppingcenter ) 4 euro p.p. enkele reis heel gemakkelijk te bereiken in 25 minuten. Shuttle bus heeft maar éėn route dus stap bij de terugreis op aan de overkant van de via Etnea 100m rechts van het hotel.

Happy hour 10 euro p.p. is heel goed en kun je heel goed en is voldoende als diner. Het restaurant is ook erg goed en prima prijs/kwaliteit. Voor een paar dagen Catania is dit ėėn van de beste hotels met een heerlijk ontbijt met verse jus d'orange. Tip: neem in het laagseizoen de tourist bus en voor 5 euro p.p. ( onderhandelen ) hele leuke city tour van 1 uur en 30 minuten.

Kamertip: Neem kamer met gratis WiFi en minibar.
  • Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
UNAHotelPalace, Responsabile relazioni con la clientela van Palace Catania, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2015

Beste Meneer,
dank je wel voor het delen van uw zeer positieve ervaring en adviezen met de enorme Tripadvisor community en het aanbevelen van onze centraal gelegen Italiaans design UNA hotel in Catania.

Het is echt aangenaam voor ons om te lezen dat je een plezierige ervaring had en je waardeerde onze heerlijke diensten op het panoramische Etnea Dak, waar onze gasten kunnen genieten van een heerlijke happy hour.

Vooruitblikkend u te mogen verwelkomen in de UNA wereld,

Vriendelijke groeten,

Rita Monfrini,

Beoordeeld op 22 augustus 2014

Mooi stads hotel maar ligt in het drukste gedeelde van de stad .
Zalig eten op het dak probeer het Siciliaanse ontbijt op het dak ( extra kost 10€ )
Gewoon ontbijt is ook goed .

Min punt - WiFi tegen betaling
Dure parking 20€ per dag
En als je met de wagen bent super druk en chaotisch verkeer om
Er te geraken en weg te rijden .

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op stad . Anders kijk je op een muur .
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 augustus 2014

Het leukste is dat het midden in het centrum ligt dus als je deur uit stapt zit je meteen in het bruisende leven van Catania. Het hotel was prima. De bedden waren heerlijk, het was schoon en het personeel zeer vriendelijk.

Er is een parkeerplaats met valetparking maar dat kost wel 20 euro per dag. Een aanrader met een huurauto aangezien iedere auto in Catania onder de deuken zit en parkeren niet echt behoord tot de talenten van een gemiddelde Siciliaan.

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en lekker maar je kan, tegen extra kosten, ook op het dakterras ontbijten met een schitterend uitzicht op de Etna en de stad.

Kamertip: Het hotel is goed geïsoleerd dus als je de balkondeuren dicht houdt hoor je niets van de stad.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
UNAHotelPalace, Responsabile relazioni con la clientela van Palace Catania, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2015

Geachte Mevrouw,

hartelijk dank voor het geven van een maximale snelheid UNA Hotel Palace en voor het delen van uw zeer positieve mening met de andere reizigers van TripAdvisor. We zijn erg blij dat je genoten hebt en je waardeerde onze diensten.

Wachten voor uw volgende aangenaam verblijf hier, nodigen wij u ook een bezoek aan de andere UNA Hotels in heel Italië.

Rita Monfrini