“Goede beslissing”

Geclassificeerd als nr. 240 van 1.160 Restaurants in Catania
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Centro Catania
31 mei 2018 beoordeeld

Wij waren in dezelfde straat ergens anders neergestreken, maar zijn weer opgestapt.
En dat is goed meegevallen., Prima ontvangen, goede uitleg van de gerechten en lekkere pasta's gegeten, met ook goed wijnadvies.

3 februari 2018 beoordeeld

aangezien het een combinatie van restaurant en patisserie is, kan je met name deeggerechten verwachten. we aten een pizza, die prima aan de wensen voldeet.

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werden vriendelijke onthaalt. Eenmaal binnen duurde het minimaal 10 minuten voordat er werd gevraagd of wij wat wilde drinken. Baby kon niet worden verschoond. Uiteindelijk gedaan op de vloer van het toilet. Lachje kan er niet af bij het personeel. Eten is goed, maar de beleving minder. Prijs kwaliteit is OK.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier zowel een keer geluncht als gedineerd, en alle 2 de keren goed kunnen eten! De porties zijn meer dan genoeg zeker voor de prijs die je ervoor betaald. Goede service en klantvriendelijk! Het zit ook in een heel gezellig steegje wat ook altijd gezellig vol is!

7 september 2016 beoordeeld

Een leuke gevarieerde kaart,goede eerlijke ingrediënten met passie bereidt en uiterst vriendelijke bedieníng. Het restaurant is gelegen in een levendige straat met talrijke restauranten die als voornaamste eigenschap hebben traditionele gerechten anders in te vullen.

Reizigers die Blanc a Manger bekeken, bekeken ook

Catania, Province of Catania

In Blanc a Manger geweest? Deel je ervaringen!