“Top”
Beoordeling van Scirocco Sicilian Fish Lab

Scirocco Sicilian Fish Lab
Geclassificeerd als nr. 30 van 1.184 Restaurants in Catania
30 mei 2018 beoordeeld

Voor mij als (redelijk kritische) octopusliefhebber een verrassing: de inslata di polpo is zo ongeveer de beste die ik ooit heb mogen proeven. Ik hoef voortaan niet meer naar het restaurant Fontana d'Ercole in Noto: deze mensen houden de octopus perfect beetgaar zonder dat het rubber lijkt.

Ik nam twee porties achter elkaar en had later spijt dat ik geen derde genomen had.

Mijn vriendin nam de gefrituurde vis en ook zij was vol lof.

Heerlijk, eerlijk eten voor een goede prijs. Ook de Siciliaanse biertjes waren goed. Het personeel had er niet veel zin meer in, we waren er vlak voor sluitingstijd, maar dat deert niets: geweldig voedsel.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gefrituurde en verse vishapjes en Siciliaanse biertjes. Gezellig plekje met genoeg te zien! Je moet wel geluk hebben om te zitten er zijn slecht een viertal statafels. Je kan het eten en drinken zelf afhalen bij het kleine barretje en elke dag bieden ze ander fingerfood van de dag aan. Vraag naar de specialiteit! Gezellig om even klein hapje te doen. Geen aanrader voor uitgebreide lunch. Loop vooral even over de markt heen je kijkt je ogen uit.

22 juni 2017 beoordeeld

geniet van allerlei gefrituurde vishapjes terwijl je naar de hectische handel kijkt die zich even verder op de vismarkt afspeelt.
eens iets speciaal om te eten, lekker en heel betaalbaar

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vis gegeten en ook een vegetarische variant beschikbaar. Leuk en sfeervol tussen de locals.

8 april 2017 beoordeeld

Wat een leuk idee; een klein afhaaltentje tegenover de lokale vismarkt waar je een puntzak met verse gefrituurde vis kunt halen of een bakje met bv verse inktvis salade. Een drankje erbij bestellen kan en je kunt zitten aan de tafeltjes die er voor staan. Het is dus geen restaurant maar je kunt hier een lekkere vis snack als tussendoortje bestellen. Aanrader!

Reizigers die Scirocco Sicilian Fish Lab bekeken, bekeken ook

Catania, Province of Catania

In Scirocco Sicilian Fish Lab geweest? Deel je ervaringen!