Gratis annuleren tot 08-10-22
Gratis annuleren tot 13-10-22
Priceline
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 136
TravelocityUS$ 136
Orbitz.comUS$ 136
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Je ziet het en het is aan buitenkant niet mooi.
Maar dan stap je door het poortje en je staat verbaasd.Mooie tuin met allerlei zitjes,heel vriendelijk vrolijk personeel en gezelige kamer.
Echt een aanrader.
Gegeten bij local restaurantje.heerlijk en goedkoop.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 8 juni 2017

dit hotel is gevestigd in een oude olijvenperserij. De bestaande kamers werden aangepast en dit maakt ze elk uniek. Wij aten hier ook driemaal. Tegen een democratische prijs bereidt de chef een driegangenmenu met dagverse streekproducten.
Het hotel heeft tevens een centrale ligging : om de streek te verkennen hoef je geen lange afstanden te rijden. Alles, samen met het vriendelijke personeel, maakt dat dit een plaats is om terug te keren.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 30 april 2017

We verbleven met een groep van 7 personen gedurende meerder dagen hier.
Uniek kader (kamers mooi ingericht) en unieke tuin.
Gezellige gezamelijke ruimte (open haard)
Zeer verzorgd ontbijt.
Goed onthaal.

In het dorpje zelf is wel niet veel te beleven, dus voor restaurant enzo is wagen vereist.

(wij hadden ook 1 maaltijd ter plaatse ..... handig, goed maar niet echt super)

Kamertip: sommige kamers gelijkvloers hebben raam die op straat uitgeeft......
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2015

Dit is een uniek charmehotelletje, een uitstekende uitvalsbasis voor de verkenning van de streek. De binnentuin, eigenlijk een grote patiotuin, brengt aangename rust. Een verademing voor wie de luidruchtige Italiaanse hotels wil ontvluchten. Wij hadden een afzonderlijke suite in het getransformeerde karrenkot van weleer. leuk! Het diner in de Engelse tuin is zalig. Prima ontbijt in een typische kamer van het groot herenhuis.
Absolute aanrader.

Kamertip: Ga voor de afzonderlijke suite
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 1 augustus 2014

Achter een kleine donkere deur, schuilt een oase van rust en vriendelijkheid.
We kwamen onaangekondigd aan in het hotel en konden gelukkig nog een kamer krijgen.

Een warm ontvangst en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zorgde voor een ontspannen en gezellige sfeer.

We boekten in eerste instantie voor 3 nachten, maar we zijn uiteindelijk 5 nachten gebleven.

Het hotel is netjes, schoon en kleinschalig.
Een wilde tuin verstopt meerdere leuke zitplekjes, waar je gezellig kunt borrelen.

Twee keer per week is er een chef aanwezig in het hotel, die een 4-gangen diner samenstelt en bereidt, waar de gasten gebruik van kunnen maken. Dit is een aanrader om te doen.

Al met al een zeer geslaagde keuze en een aanrader mocht je in de buurt van Oristano een hotel zoeken.

Datum van verblijf: juli 2014