Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 100
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 06-04-23
Priceline
US$ 94
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 06-04-23
Vio.com
US$ 86
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 101
Hotels.comUS$ 101
HurbUS$ 106
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (466)
Beoordelingen filteren
466 resultaten
Waardering van reizigers
108
181
133
34
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
108
181
133
34
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 466 beoordelingen
Beoordeeld op 14 september 2015 via mobiele applicatie

Nette ruime kamer. Sanitair prima in orde. Personeel is heel vriendelijk. WiFi is er gratis en goed. Zwembad aanwezig al is het niet heel erg groot. Ontbijt is heerlijk en ruim gesorteerd. Wel grappig met al die obers strak in het pak met vlinderdasje en al.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Tiepolino
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Mistral_Hotels, Responsabile reception van Hotel Mistral 2, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2015
Google-vertaling

Gentilissimo Tiepolino
ci fa molto piacere che sia la sistemazione che il servizio siano stati di sua soddisfazione.
le impressioni positive degli ospiti ci spingono a fare sempre meglio.
spero di rivederla come gradito ospite al Mistral 2 e le invio i nostri più cordiali saluti
Monica

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juli 2015

Ik twijfel om dit hotel de score 'vreselijk' te geven, maar 'matig' lijkt me dan weer te positief. Zo gruwelijk was het nu ook weer niet, maar het hotel heeft een heel hoog fawlty towers gehalte, waardoor je je soms afvraagt waar de verborgen camera zich bevindt.

Men heeft de kamers een tijdje terug gerenoveerd, of toch willen renoveren, maar het resultaat is compleet absurd! De badkamer: je kan amper uit de douche zonder op het toilet te staan, geen plaats voor de badmat, geen plaats voor je toilettas, maar wel een lavabo waar je als het ware een bad in kan nemen.
Op de dressoir staat een gigantische, zware, glazen lamp die maakt dat je dit oppervlak bijna niet meer kan benutten.
En zo kunnen we nog een tijdje verder gaan.
Het budget van de renovatie had men zo veel beter kunnen gebruiken!

Het restaurant staat voor chaos. Men vraagt je op een dag op voorhand een keuze te maken uit het keuzemenu. Op zich niets verkeerd mee, zeker niet omdat we in groep reisden. Maar de dag er na is men compleet vergeten wat je hebt gekozen, men vraagt zelfs niet wat je hebt gekozen, er wordt gewoon heel snel een bord voor je neus geplaatst. Het eten is eetbaar, maar daarmee is ook alles gezegd. Smaakloos, zonder inspiratie.... het woord grootkeuken komt in ons op.
De organisatie van het ontbijtbuffet is ook écht niet goed. De borden staan helemaal in het midden, zodat je al lange armen moet hebben om een bordje te bemachtigen. te weinig bestek. Iedereen staat op elkaar gepakt doordat alles op één hoopje staat.

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Catherine B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Mistral_Hotels, Responsabile reception van Hotel Mistral 2, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2015
Google-vertaling

Gentilissima Catherine
ci dispiace che il Suo soggiorno non sia stato positivo.
Possiamo però dare alcune indicazioni:
alcune camere dell'hotel sono state di recente ristrutturate, per quanto riguarda le altre ci stiamo impegnando per renderle il più possibile confortevoli ma avendo 130 stanze il lavoro è lungo e oneroso.
Per qaunto concerne la cucina siamo spaicenti se vi sia apparsa poco curata ma vi possiamo assicurare che tutto lo staff era a vostra disposizione per richieste particolari o per rimediare a una dimenticanza.
Il buffet della colazione è allestito in modo che tutti possano avere facile accesso, ma qualora aveste avuto delle difficoltà il nostro personale era a disposizione per dare assistenza
In goni caso terremo senz'altro in debita considerazione quanto indicato
la saluto cordialmente
Monica

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 26 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Mistral_Hotels, Reception van Hotel Mistral 2, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Mistral_Hotels, Reception van Hotel Mistral 2, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Mistral_Hotels, Reception van Hotel Mistral 2, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken