Arie v

Goed en mooi hotel

Beoordeling van Hotel Sa Pedra
4,0 van 5 bollen4 jun 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi hotel, goede locatie t.o.v vliegveld. Leuk restaurant. Tevens mooie stranden in de buurt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader. De prijzen voor consumpties bij het zwembad wel aan de hoge kant. Mooie tuin achter het hotel.
Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
  • ZenHotels.com
8.8 km van Hotel Sa Pedra
Meer hotels in Olbia bekijken
Beoordeeld op 6 oktober 2016

Onaantrekkelijke ligging maar goede service en professioneel. Wij deden veel uitstappen en dan is het ideaal gelegen. Ik denk niet dat ik het zou kiezen voor een langer verblijf. Het dorp zelf stelt niets voor, geen strand aan het hotel zelf. Ontbijt is prima. Wifiverbinding werkt slecht.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterzijde van het hotel. Meerprijs is de moeite waard: rustiger, uitzicht en een terras waarop je kan zitten.
Datum van verblijf: oktober 2016
sara p, Responsabile reception van Hotel Sa Pedra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your lovely review. We are very pleased that you enjoyed your visit to us and appreciate your wonderful comments about the hotel.
We look forward to welcoming you back to again !
Yours sincerely,
F.O.Manager

Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel aan een drukke weg waar je binnen niets meer van merkt. Receptie personeel is erg aardig en hulpvaardig.
Lekker zwembad met zonneweide uiteraard met ligstoelen en parasols. Ober komt overdags langs voor drankjes.
Restaurant aan het zwembad was erg lekker. Veel vis op de kaart maar gelukkig ook genoeg vleesgerechten. De Filetto was heerlijk. Wel iets van een sausje erbij vragen anders is het misschien een beetje saai. Dessert wagen komt uiteindelijk langs met verschillende heerlijke taarten. Ook de lokale italianen komen hier eten en het is er goed toeven. Wel even reserveren bij de receptie.
De wifi zou overal te bereiken moeten zijn maar was bij mij niet het geval. Op de kamer super traag en bij het zwembad viel hij steeds weg. Maar ja we kunnen toch ook nog wel even zonder...!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 3 juli 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel. Als je het hotel binnenkomt verwacht je niet dat het een groot hotel is. Hartelijke ontvangst bij de receptie. Mooi verzorgd zwembad en prima ontbijt. Goed om 2 nachten te vertoeven als je op rondreis bent. Dorpje klein met een paar goede restaurants voor pizza en lokaal eten.

Datum van verblijf: juli 2016
sara p, Responsabile reception van Hotel Sa Pedra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2016

Dear Guest,
Thank you for your very kind words. They are very much appreciated and we are very glad to read you really enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to Hotel Speraesole in the very closest future.
Kind regards,

Beoordeeld op 25 april 2014

We verbleven hier één nacht in half-pension.
Mooie, ruime kamer.
Het hotel heeft een prachtige grote tuin met zwembad dat echter nog niet toegankelijk was omdat het seizoen nog niet begonnen was.
Uitgebreid ontbijt, een heerlijk menu 's avonds en een verzorgde bediening.

Datum van verblijf: april 2014
sara p, Responsabile reception van Hotel Sa Pedra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2014

Dear Guest,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us. I am delighted that you enjoyed your stay and I will share your comments with the team.
Hopefully we will see you back at Hotel Speraesole very soon.

Looking forward to welcoming you back to Hotel Sepraesole and to Sardinia, too.

Sara Porcu,

Beoordeeld op 2 april 2014 via mobiele applicatie

Schoon, super vriendelijke personeel. Veel goede eetgelegenheden in de buurt. Vlak bij het vliegveld. Een zeer goede hotel restaurant. Zeer groot zwembad en een mooie grote tuin. Wasserette is letterlijk om de hoek.

Datum van verblijf: mei 2013
Sara_P925, Responsabile reception van Hotel Sa Pedra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2014

Dear Guest,

Thank you for taking the time to review our hotel and your stay with us,
I'm glad to read that you have appreciated our service and the restaurant.
We look forward to seeing you soon.