“Zeker een aanrader!”

Geclassificeerd als nr. 25 van 376 Restaurants in Olbia
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten! Je kan kiezen voor Pizza of buffet aan 10eur. Er is voor elk wat wils, lekker en vers! Zeker een aanrader voor s’middag’s een uitstekende hap! Waar voor je geld!

5 maart 2018 beoordeeld

Pizzabodems worden in de open keuken vers gemaakt. Goede ingrediënten en heerlijke smaak.
Aanrader! Raadzaam om te reserveren vanwege drukte.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beiden onwijs lekker gegeten, vriendelijke bediening en goede prijzen. Hele goede pizza met veel smaak en echt heel rijkelijk belegd. Ook de pasta en het vlees waren erg goed. Al met al een echte aanrader.

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al de beoordelingen die ik las was ik zo benieuwd naar de pizza napolitana.eens de pizza aankwam en een hap nam dacht ik daar gaan we weer.ik begrijp niet hoe mensen dit de beste pizza kunnen noemen.de kaas is ten eerste niet eens buffalo kaas,ten tweede is de tomatensaus tomatenpasta en dan nog de korst die extra dik is!de pasta viel mee en de visschotel was ook niet slecht.maar de beste pizza?echt niet dus!de bediening daarentegen was heel vriendelijk!!!

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier op basis van goede beoordelingen en vermelding in lonely planet, maar het was een grote teleurstelling! Pizza's waren verbrand aan de onderkant en op de Napoli zaten hooguit 4 ansjovisjes... Veelzeggend: kinderen hebben voor het eerst in 3 weken hun pizza niet opgegeten...

Reizigers die Pizzeria Dadino bekeken, bekeken ook

Olbia, provincie Olbia-Tempio

In Pizzeria Dadino geweest? Deel je ervaringen!