Johan
Hoek van Holland, Nederland

Super dagen gehad

4,0 van 5 bollen12 jun 2024 beoordeeld
Keurig net hotel.De receptie waren vriendelijk en we wilden onze kamer upgraden naar een kamer aan het zwembad dat kon en werd netjes geregeld kregen nog een speciale prijs.Het ontbijt is goed.Vlakbij de zee 10 minuten rijden vliegveld vlakbij onze kamer was erg mooi gelegen kortom een fijne 3dagen gehad komen zeker nog een keertje terug
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
  • Official Website
4.2 km van Hotel Luna Lughente - Olbia - Sardinia
Meer hotels in Olbia bekijken
Beoordeeld op 28 augustus 2021 via mobiele applicatie

Allereerst een welkom gevoel van de personeel aan de balie. Er wordt uitgelegd over wat er allemaal te doen is. Duidelijk. Je kunt er een plek voor reserveren voor het gebruik van de bedjes in het privé strandje, welke eerste t/m derde rijen je liggen wil. . Daar ook op het strand zijn aangekomen met pendel bus, worden we onthaald. Heerlijke massage gehad, er lopen ook veel verkopers ah strand. Het hotel heeft er schitterend uitzicht waar je zonsopgang en zonsondergang kunt zien. We hebben een kamer bij het resort op de gelijke hoogte van het zwembad. De roomservice is uitstekend. De mensen die er werken houden zich strak aan hun regels. Tip: Met goed aangeven waar je precies moet staan, is al een halve werk ipv tegen mensen ieder keer lopen schreeuwen waar je precies moet staan. Voor het eerte keer daar te staan is heel verwarrend maar achteraf degene die loopt te schreeuwen, bleek heel aardig te zijn hoor. Ze houdt zich gewoon goed aan de regels. Bij zwembad was er ook voor mij onduidelijk soms word je daar bediend en ander keer weer niet. Dat is minder. De gerechten zijn er in eerste instantie zagen er lekker uit maar je mist al iets namelijk de versheid van de produkten die je eet. Zou je denken dat dat met hart en ziel worden bereid. Maar het is net een kant ten klaar eten die allang stond te wachten om te bedienen. Zeker als je kijkt naar de verhouding tussen prijs en kwaliteit. Je voelt je namelijk chic gekleed maar je mist de hele accessoires.. Tja zoiets.. Het uitzicht maak je verblijf goed. We hebben een mooie kamer met 1e verdieping en een balkon. Ruim alles er op en eraan voor wat je nodig hebt.
Alles wordt voor de service picobello geregeld. De mensen zijn heel aardig. De keuken personeels hebben humor en grapjesmakers met mij. Als je de eerste dagen wil bijkomen en je houdt van je rust is dit een uitkomst en een ideale plek. Uitstekend service en goed teamwork personeels is een 5 waard. De smaak en de versheid van de gerechten kunnen er beter. Want je betaalt er voor dus je verwacht die ook te krijgen van een goede kwaliteit eten. Is voor mij een must. Vandaar 3 van 5.
Last but not least de parkeergelegenheid is bij het hotel. Uitmuntend.

Kamertip: Op tijd reservering maken voor de activiteiten wanneer je daar in hoge seizoen verblijven. Alles is gauw volgeboekt. Auto hebben is prettig.
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Bedden waren best wel hard, maar het zwembad uitzicht was het wel waard. Het zwembad waren was perfect om af te koelen. Ontbijt was zeer goed, maar het diner was slecht.
Het was dichtbij een winkelcentrum.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2017

Een hotel zoals een hotel moet zijn, gemotiveerd hardwerkend vriendelijk personeel, prachtig 'oneindig' zwembad, schone kamers, elke dag cleaning, heerlijke douche, uitgebreid ontbijt, lunch mogelijk, restaurant/diner prima!
Ruime kamer met ruim balkon incl tuinstoelen
Prachtig uitzicht, zowel aan de kamer kant als zwembad zijde.
Badlakens gratis beschikbaar, shuttle naar het strand.
In /uit checken dag of nacht maakt allemaal niet uit, alles is mogelijk! Prima service.
Klein minpuntje was in deze tijd van het jaar de temperatuur van het zwembad, eigenlijk te koud. Ook parkeren was soms moeilijk ivm drukte bij feesten of bijeenkomsten.
Echt een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 20 juni 2017

Een heel fijn en goed hotel! Het hotel is heel netjes, alles is schoon en netjes. Zeer vriendelijk en hardwerkend personeel, echt niets is teveel gevraagd! uitzicht vanaf je balkon is prachtig, ongeacht waar je zit. Een auto huren is echt een aanrader. het eiland is prachtig en heeft veel verschillende landschappen/activiteiten. Er is weinig in de omgeving waardoor, als je wat van het eiland wilt zien, dan is dit echt noodzakelijk. Olbia is ong 10 min rijden en heeft een hele leuke "boulevard" met restaurantjes. vanuit het hotel kunnen ze de gasten op vaste tijden naar Pittulongu brengen en ook weer ophalen. tegenover het hotel zit een winkelcentrum met een grote supermarkt.

Het enige minpunt was dat het bed vrij hard was ondanks dat het een boxspring was.

Zwembad heeft lagen waardoor je niet alleen maar hoeft te zwemmen maar ook kan "spelen" in het water. het panoramisch uitzicht is echt adembenemend.
Wij hebben persoonlijk nog nooit zon uitgebreid hotel gehad. de keuze was reuze!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 20 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op het eerste zicht wat afgelegen maar eigenlijk ben je overal dichtbij. De gratis shuttle van het hotel brengt je naar het strand van Pittu Longo en je krijgt gratis handdoeken mee, te vragen aan de receptie. Op wandelafstand heb je een winkelcentrum, goed indien je zelf een lunch wilt samenstellen. Het personeel is uitermate vriendelijk en het restaurant heeft een uitgebreide kaart met lekkere gerechten die zijn prijs waard zijn. Op het ontbijtbuffet staat vers fruit, yoghurt, ontbijtgranen, gebak, roerei, worstjes, overheerlijke espresso enz. De bedden zijn heel goed en de kamers zijn heel netjes. Van aan het zwembad heb je een heel mooi uitzicht. Kortom, zijn sterren waard

Datum van verblijf: september 2016