TTTWWW

Prima

Beoordeling van Mercure Olbia
4,0 van 5 bollen10 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
Prima hotel. Locatie prima, auto kan goed worden geparkeerd. En de loopafstand is goed te doen naar het centrum. Ook in de avond geen enkel probleem.
Het zwembad buiten is prima voor 1 of twee dagen, voor veel langer is de locatie niet zo mooi. Want je zit dicht tussen alle stenen gebouwen in. het ontbijt is zeer gevarieerd, koffie kan beter, maar de rest is echt goed. Ook de bedden en het sanitair zijn prima. We vonden alleen de eetzaal beneden in het grote atrium zeer onpersoonlijk. In de middag en ook in avond kan er gegeten worden bij het zwembad, dat hebben we niet gedaan, maar… het zag er wel leuk uit in de avond.

Afsluitend nog even een bijzonderheid. Bij binnenkomst merkten we dat we (gezin met twee kinderen) een upgrade hadden gekregen. En wel naar de kamer helemaal boven, de paradise suite. Dat was helemaal het einde. Twee kamers, twee badkamers, prive balkon. Oftewel zeer prima. Alleen de jacuzzi buiten op het dak werkte niet, maar dat was voor ons geen enkel probleem. Wel mooi dat er een buitendouche was. Al met al prima hotel voor een nacht.
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Parkeerplaats aanwezig.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
8.6 km van Mercure Olbia
11.5 km van Mercure Olbia
Meer hotels in Olbia bekijken
Beoordeeld op 30 juni 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel voor 1 nacht.
Desolaat gebied maar wel op loopafstand van het centrum.
Douche cabine zit schimmel in. Voor de rest wordt de kamer prima schoongemaakt. Douchekop was stuk, 2 x naar beneden gevallen, dus zelf maar gerepareerd met tie wrap.
Onbijtzaal lijkt wel of je op de bodem van een zwembad zit, wij hebben ons hier kostelijk om vermaakt. Ontbijtzaal kan wel een update gebruiken.
Ontbijt is prima maar niet bijzonder, geen vers gesneden fruit, wel perzik uit blik.
Zwembad is erg mooi en sfeervol.
Parkeren is gratis.
Personeel is vriendelijk.
Geen handdoeken voor het strand beschikbaar, wel voor het zwembad.
Airco op de kamer is prima. Buiten de kamer is er geen airco.

Datum van verblijf: juni 2023
ANTONELLO D'ONOFRIO, Guest Services / Front Office van Mercure Olbia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2023

Dear guest, thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found our location convenient, our staff friendly, and our swimming pool attractive.

We apologize for the issues you experienced with the shower cabin in your room. We will make sure to address these issues with our maintenance team to ensure they are resolved promptly.

We appreciate your feedback about our breakfast room and breakfast offerings. We will take your comments into consideration as we work to improve our services.

Thank you for choosing to stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

Beoordeeld op 22 juni 2023 via mobiele applicatie

Simpel hotel, niks bijzonders. Ontbijt is eenvoudig maar goed, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt net buiten het centrum, wel een beetje in een buurt die er niet heel vrolijk uit ziet. Zou volgende keer niet mijn keuze zijn gezien de ligging. Wel vlak bij het station.
Wifi is slecht op de kamers, goed in de lobby. Foto's die je hier ziet zijn te rooskleurig.

Datum van verblijf: juni 2023
ANTONELLO D'ONOFRIO, Guest Services / Front Office van Mercure Olbia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2023

Dear Leon,

thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re glad to hear that you enjoyed our breakfast and found our staff to be friendly and helpful. We apologize for any inconvenience caused by the location of our hotel and the quality of the WiFi in the rooms. We appreciate your honest feedback and will take it into consideration as we work to improve our services. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Antonello D'Onofrio

Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben een erg fijn verblijf gehad in Mercure Olbia. Dat begon al bij de ontvangst; wat een warm en prettig welkom door de receptioniste. Zij nam uitgebreid de tijd om tips te geven om te eten, een taxi te huren, etc. De kamer was erg schoon en fijn. Ontbijt is uitgebreid en vers. Zwembad is perfect; mooi, barretje en relaxte muziek. Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: september 2019
mercureolbia, Guest Relations Manager van Mercure Olbia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2019

Dear meikem443

we thank you for staying at Mercure Olbia and for taking the time to share your impressions.

We hope you enjoyed your holidays here and we look forward to welcoming you again at Mercure Olbia

Best regards

Fabio Laudadio

Beoordeeld op 8 juli 2019

Mooi verblijf op Mercure Olbia. Op loopafstand van het centrum waar je leuke eettentjes kunt vinden. In het hotel zit een zeer mooie sportschool. Het zwembad is fijn en schoon, alleen waren er weinig ligbedjes aanwezig. Verder niets op aan te merken.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in een desolate omgeving helaas, maar er wordt verbetering verwacht, door aangrenzend een nieuw stopping, wooncomplex aan te leggen. Het is een mooi hotel van binnen uit. Een voor ons,een beetje kil en ongezellig. Wij waren er eind April. Ontvangst goed en door goed sprekende receptie dames keurig ontvangen. De kamers zijn oké , maar het uitzicht, zoals reeds gezegd, .... nul. Helaas was het zwembad niet open. Wat ons niet verteld bij het boeken. Ook waren er geen stoelen beschikbaar om toch te genieten van de zon. Service dus niet echt goed. In de avond een luide tv in de eetruimte. Je kunt het geen eetzaal noemen. Voor Spa en andere voorzieningen moet je betalen. Geen vrije toegang tot het binnenbad. Kortom, een hotel wat niet echt geschikt is voor een langere periode. Nogmaals, aan de dure tie en personeel ligt het niet.

Datum van verblijf: april 2019
mercureolbia, Manager van Mercure Olbia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Dear boerm117,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Olbia. We presume you had an overall nice stay in our hotel since you rated us 4 stars out of 5, nevertheless for what we could understand from your words we are sorry you may not have a perfect stay in our hotel;
specifically for the outdoor swimming pool we are sorry that it was not open at your arrival, also the weather did not really allow us to open it for our guests; now that is fully operative we hope we will have the chance to host you again in order to better serve you, hopefully in the near future.

Sincerely,

Fabio Laudadio