Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Booking.com
US$ 200
Volledig restitueerbaar voor 17-06-23
Priceline
US$ 198
Volledig restitueerbaar voor 17-06-23
Expedia.comUS$ 200
TravelocityUS$ 200
ZenHotels.comUS$ 209
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.210)
Beoordelingen filteren
1.210 resultaten
Waardering van reizigers
542
446
127
51
44
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
542
446
127
51
44
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.210 beoordelingen
Beoordeeld op 9 oktober 2020 via mobiele applicatie

5 euro voor handdoek aan zwembad? 5 euro voor mini flesje water vd kamer? Beetje belachelijk en alles behalve klantvriendelijk vind ik dat.
Parking wel gratis.
Is 20 minuten wandelen van centrum.
Ruime kamer en ruim bed wel.
Verbleven 2 nachten hier, geen nieuwe handdoeken voor 2e nacht terwijl de oude nog nat waren.
Geen charmant hotel, veel opknapwerk nodig.

Ik zou niet teruggaan.

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde met een partner
3  Bedank Schollekes
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Daniel Manus, Vendite van Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2020
Google-vertaling

Dear Schollekes,

thanks a lot for staying with us and for your feedback.
We're sorry to read your disappointment.

Due to covid new regulations and for the safety of our guests, this year we must sanitize every single item.
Not only cleaning but sanitize which is a very important procedure.
And that’s why we apply 5 euro for the swimming pool towel giving the guest the chance to waive it upon spending 40 euro (for a couple, for the entire staying) at our F&B outlets.
We inform our guests about this procedure upon check in and at the swimming pool too, so no hidden costs.

As clearly indicated with a sticker on the fridge, the water in the minibar is not free of charge.
The cost for each bottle is 2,50 euros (not 5,00 euros)
Every guest is free to choose to use or not this service.
So no hidden costs.

Regarding the room towels, we partecipate in different eco sustainability programs.
So as clearly indicated in our rooms if a guest wants to change the towels, we kindly ask to leave the towels on the floor and we're happy to change them.


Our hotel was built in 2009, opening – brand new – on the 21st of April 2010.
The building is made of the very fine white marble (inside and outside) and all our furniture’s are very modern and solid.
Every winter we close for 3 months and we do several maintenace works.
This is beacuse we would like to keep our hotel beautiful and well maintened.
So we really don't understand what you mean for "hotel need maintenance works"

Kind regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2020

Mooi hotel op een lelijk stukje Olbia. Voordeel is wel dat het vlakbij de luchthaven is.
Naar het centrum is het 20 minuten lopen, ook wel te doen.
De kamer is niks op aan te merken, fijn bed, mooi schoon, aangename badkamer met fijne producten.
Maar die rare regeltjes... Een moeder met een kind in het zwembad. Kind lachte en had lol. Kwam de badmeester zeggen dat ze stil moest zijn.
Iemand sprong met een plons in het zwembad, mag ook niet.
Je mag geen meegebracht zakje nootjes in je kamer eten. Vinden ze de kruimels of de verpakking..kun je zo €200 'schoonmaakkosten' om je oren krijgen.
Er mocht ook niks in de koelkast. Alleen de 4 flesjes water van het hotel zelf waar je €2,50 voor betaalt.
Voelt allemaal niet zo gastvrij.

Datum van verblijf: juli 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
5  Bedank estherh435
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Daniel Manus, Vendite van Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020
Google-vertaling

Dear Guest

Our hotel is conveniently located at 6 km from the airport, 6 km from the main beach of Pittulongu, 1 km from the city center and 1 km from the port.
We have a huge FREE parking space surrounding the hotel and inside the property too.
Which is a real plus as Sardinia is an island which definitely need to be visited by car unless you are staying in all-inclusive resort on the beach.

Rules are to guarantee a safe and relaxing stay to every single guest.

We love to have children at our property and we do care a lot about them.
That’s why is forbidden to run and jump on the swimming pool area because it’s dangerous and they can hurt themselves.
The swimming pool surrounding area is all in white marble which get very slippery when wet. And that’s why these rules.

For the HACCP reasons, we strongly invite our guests not to introduce food and beverage from the outside of the hotel.
On top of that, our property is surrounded by greens and if you leave food leftovers on the floor or on the desk or somewhere else in the room, you risk to attract ants or flies . Which would definitely become a matter of complaint if it happens.

That’s why there is a written information that “if our housekeeping department will find leftovers, we can apply up to 200 euro of extra cleaning”.
Because if some ants get into the room, we will definitely need to extra clean and sanitize it.
Sanitization is nowadays a priority .

We don’t really set rules in order to create a not welcoming feeling as this is not what we are here for.
At the same time we do need to put in place some procedures like every hotel in the world and we are more than happy to explain each of them in detail.

Wishing you all the best.

Arrivederci!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 november 2019 via mobiele applicatie

Of dit hotel jou bevalt is echt geheel afhankelijk van jouw wensen.
Pluspunten: bed is goed, fitness 3 cardio apparaten en gewichten, uitstraling van het gebouw is mooi, klein zwembad erbij met gratis bedjes, zeer vriendelijk personeel. Uitzicht op de bovenste etages is prettig, ruime balkons. Gratis goed parkeren.
Minpunten: het ontbijt is echt waardeloos; voornamelijk bewerkt voedsel, de paar verse producten zoals een gebakken ei is alleen op aanvraag, de flessen waar je water kunt tappen zijn vaak leeg of de fles is vacuüm getrokken waardoor er niets meer uitkomt. Het water wat je in het hotel kunt kopen, is erg duur. Ik vind dat eem Hilton dit als service aam hoort te bieden OF tegen een schappelijke prijs. Het ontbijt is niet gezond, dat hele rijtje wat de manager steeds kopieert: ik heb het niet gezien en wat ik wel zag wordt aangeleverd in blik of plastic. Kamers zijn niet goed schoon: deurposten en roosters zitten onder vlekken en stof. Na 2 dagen maar zelf het bloed??? Van de deurpost geboend.
Het drinken aan het zwembad is duur. Het " niet eten in het hotel" beleid is verschrikkelijk. Het hotel staat op een afgelegen braak terrein en zonder auto kun je nergens heen en gedwongen hier te eten. Het eten in het restaurant is matig voor wat je op Sardinië kunt krijgen. Voor ons was het als logeren bij een boze stiefmoeder: je mag hier slapen MITS jij je aan onze voorwaarden houdt!!!
Verder was de douche wat krap. Wij zijn eerder vertrokken omdat we het echt een onwelkom verblijf vonden.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met een partner
3  Bedank CyntiaPS
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Voyage702694, Front Office Manager van Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2019
Google-vertaling

Dear guest,
thanks a lot for your compliment about the hotel! I'm sorry about your disappointment about the breakfast so let me recap what we daily offer:

Croissant: plain, buttered, jam and chocolate
Muffin, Danish pastry, homemade jam tartlets and cake and biscuits
Cheese and ham
Bacon and sausages
Potatoes, onion and grill tomatoes
Scrambled eggs
Hard boiled Eggs, Omelettes and fried eggs (on demand)
Syrup Fruits
Freshseasonal Fruits
Fruit yogurt
Natural yogurt
Low fat yogurt
Corn flakes, Corn flakes whole meal, Crispy rice, Muesli
Jam, Marmalade and Honey
Butter, Salted butter and Peanuts butter
White and brown toast
White sesame bread, Milk bread, Rye bread, Whole-wheat bread
Mineral Water
Pineapple, Tomato and Apple juice
Orange juice and Grapefruit juice
Whole and skimmed milk, Soya milk
Cappuccino, Decaffeinate coffee, American coffee, Tea and infusions, Hot chocolate, Barley coffee
Sparkling wine

Concerning bottled water in the room, we prefer to keep our rates low and have the water on sale instead of giving free water and having high rates as other properties do. Our restaurant (also open to no-hotel guests) offers a wide selection of local and international dishes using always fresh ingredients. Despite that, we are sorry if you did not find anything appreciable and apparently all very expensive. It is your point of view and we respect it.
Thank you for giving us the opportunity to explain our rule about food/beverage brought from outside the hotel: HACCP means “Hazard Analysis And Critical Control Points”. This is a systematic preventive approach to food safety from biological, chemical, and physical hazards in production processes that can cause the finished product to be unsafe and designs measures to reduce these risks to a safe level. In this manner, HACCP attempts to avoid hazards rather than attempting to inspect finished products for the effects of those hazards. The HACCP system can be used at all stages of a food chain, from food production and preparation processes including packaging, distribution and delivering. HACCP has been recognized internationally as a logical tool for adapting traditional inspection methods to a modern, science-based, food safety system. According to the HACCP law, we are responsible of what we deliver and offer inside our outlets (restaurant & bar). Therefore we cannot be responsible for what we don’t buy and deliver. That’s why we strongly discourage our guests to introduce food and beverage from the outside and moreover to consume it inside our property.
In our in – room information factsheet you read “It is not allowed to consume food and drinks brought from the outside of the Hotel as we respect the HACCP procedures regarding purchasing and delivering of food and beverage. Therefore, the Hotel cannot be responsible for any inconvenience caused by food and drinks coming from outside of the Hotel. Any leftover found within the room could be subject to an extra cleaning charge up to € 200,00” which is the sum up of the detailed explanation we are providing in here. We can reserve the right to apply an extra cleaning charge up to 200 euro if we find any food & beverage from the outside leftover inside the room. Is an house policy and the guest is clearly advised having the chance to decide what to do and how to do it. We really hope this could help.

Our hotel is 6 km away from the airport, 1 km from the port, 900 mt from the city center and about 800 mt from via Aldo Moro and the city park. We don't really look like in the middle of nothing but it's a matter of perspective I guess. For some guests we are the perfect location as there's no traffic or crowd plus about 1.000 squared meters free parking space and just 10 minute walking from the city center.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 november 2019

Mooi hotel. Vriendelijk ontvangst. Ligt wel wat afgelegen van het centrum. Maar het is wel aan te lopen. Ontbijt was uitgebreid en werd goed aangevuld. De kamers waren strak maar mooi ingericht. Voldoende kast ruimte.

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
2  Bedank kmeij916490
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
SalesOfficeAssistant, Sales Assistant van Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019
Google-vertaling

Dear Kmeij916490,

thanks a lot for your really nice review!

The hotel is located in a new development area, just 15 minutes walking from the city centre Corso Umberto.
We have a very close by city beach, Pittulongu, reachable by car or by bus in less than 10 minutes.

We hope to see you again in the near future at the DoubleTree by Hilton Olbia Sardinia and we wish you all the best!

Warm Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 september 2019

Locatie maar minuten uit de stad
Niet echt te lopen. Gratis parkeren op ruime parkeerplaats.
Hotel netjes, zeer ruime kamers voor italie. Zwembad is prima. Ontbijt echter te duur voor wat je krijgt. Check in ging deze keer niet goed, verkeerde kamer direct geboekt via hilton website, kamerregistratie niet goed doorgekomen. Een nacht in verkeerde kamer wel compensatie gekregen.Vriendelijk personeel overall. 2e keer overnacht in 2 jaar als we weer naar Olbia komen verblijven we hier weer.

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
2  Bedank Debbie L
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DoubletreeHiltonOlb, Direttore generale van Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
thanks a lot for your very nice review!
We are sorry about the issue with your reservation.
Please, send an e mail to our booking department for your future staying.
We wish you all the best and we hope to see you back one more time next year.
Arrivederci!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken