veer1964

prima voor een goede nacht

Beoordeling van Jazz Hotel
4,0 van 5 bollen6 sep 2023 beoordeeld
Héél verzorgd hotel en prima bedden. Kamers zijn prima. Als je aan het zwembad wil vertoeven, dan moet je houden van Jazz-muziek natuurlijk. Een minpuntje echter.... het minibuffetje van het ontbijt die je kan nuttigen bij een vroegvlucht is héél pover... waaronder restjes fruitsap van de dag voordien en de koffie was niet te drinken. En toch betaal je voor een volwaardig ontbijt.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
Corte esterna
2.5 km van Jazz Hotel
Meer hotels in Olbia bekijken
Beoordeeld op 31 augustus 2023

Na een vlucht is een goed bed een must. Zij hebben die. Is goede ontvangst belangrijk Zij hebben die. Is gastvrijheid fijn. Zij hebben die. Als tussenstop vlakbij Olbia. Zeker doen. Een prima plek om Olbia te verkennen. Dichtbij de snelweg met een eigen zwembad. Lekker binnenkomen of als laatste stop voor je terugreis

Kamertip: Nee prima kamers Lekker eten Geniet er van
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 29 mei 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel op loopafstand van de luchthaven. Ook wij kregen een gratis upgrade van kamer met balkon naar een junior suite. Het hotel is van alle gemakken voorzien, het zwembad zorgt voor een heerlijke verkoeling en de kamer was zeer netjes en erg smaakvol ingericht. Het personeel is zeer behulpzaam en is niets te veel. En zeker niet onbelangrijk, het ontbijt was, hoewel niet in buffet vorm, zeer uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 7 september 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel vlakbij het vliegveld van Olbia. Schone kamers en vriendelijk personeel. Ook beschikt het hotel over een restaurant waar je prima kan eten. Een parkeerterrein naast het hotel is vrij toegankelijk en er worden geen parkeerkaarten in rekening gebracht. Kortom een prima hotel als je voor of na je vlucht goed wil overnachten.

Datum van verblijf: september 2021
Jazz Hotel Olbia, Direttore generale van Jazz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2021

Dear Petravdwelle
thank you for taking time to review Jazz Hotel.

We are glad that you had a good experience during your stay and that you appreciate our staff and the room’s cleanliness.
It’s a pleasure to read that you enjoy our restaurant too.

We really hope to have you back at Jazz Hotel.

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Stijlvol hotel, schoon,goede bedden,lekker gegeten s'avonds. Goed international ontbijt,veel keuze. Het is heel relax, dag voor vertrek in hotel gebleven, 8 min.lopen van de vliegveld. Zwembad met ligstoelen waar je lekker cocktails kan drinken.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019

Prima hotel vlak bij airport. Mooie ruime kamer. Schoon. Prima boxspring dubbelbed . Wij verbleven ivm vlucht 1 nacht. Mijn man kreeg vroeg in ochtend heftige bloeding. De receptionist kwam meteen en hielp geweldig. Met ambulance naar ziekenhuis. In middag weer terug. Wij hadden heerlijk ontbijt gemist maar voor ons werd tafel gedekt met alles er op en aan. Kamer was weer superschoon.
Fantastisch. Wat een super service en lieve bediening.

Datum van verblijf: juli 2019
JazzhotelOlbia, Responsabile relazioni con la clientela van Jazz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2019

Dear Joke T,

Thank you for taking time to leave us a review about your stay.

Thank you for your nice words about service and our staff, we were really sorry to knew about your husband medical condition, we are glad that our staff had helped you during this difficult situation.

We really hope to wellcome you again,
Best Regards
Stefania Casu Booking & Sales Agent