Etienne P
Hasselt, België

Aangenaam hotel en erg goed gelegen. Goede kamers met alle comfort.

Beoordeling van Hotel Flora
4,0 van 5 bollen4 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een mooi hotel kortbij de openbare parking aan het treinstation. Het personeel is heel behulpzaam en het ontbijt was volledig en continentaal. Ondanks de centrale ligging waren de kamers erg stil. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Bar/lounge
0.7 km van Hotel Flora
Roomservice
Meer hotels in Cagliari bekijken
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Grote kamer in split level met 2 badkamers waaronder een bubbelbad en 2 balkons met zit en lig gedeelte. Schoon maar gedateerd. Ideale ligging om de oude stad te verkennen, dichtbij de haven en station.
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel op zeer centrale locatie vlak bij goede parkeergelegenheid. Kamers zijn erg donker en uitzicht op binnenkant van andere gebouwen. Badkamer is netjes maar 10 handdoeken nodig om de vloer na het douchen droog te maken. Bed oke... wifi matig en valt continue weg. Ontbijt basic

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Een kleinschalig hotel, niet opvallend in een drukke straat. Kamer was niet ruim. Ramen gericht op een soort binnenluchtkokerplaats. Kamer was zo donker, dat de lampen continue moesten branden. Badkamer voorzien van een moderne douchecabine , waarin je je echter nauwelijks kon draaien. Ook hier raam op de binnenluchtplaats. Ontbijt was goed. Jammer dat het brood niet werd aangevuld. Hotel ligt op een prima locatie. Parkeren is een crime. Hotel biedt de mogelijkheid om te parkeren nabij het station. Ligt op een paar minuten loopafstand. Per dag 10 euro en 20 euro borg voor het pasje.

Datum van verblijf: september 2017
hotelfloracagliari, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Flora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2017

Dear iplj,

We are sorry, that we didn´t meet all your expectations regarding your room. Should you stay with us again please request a bigger room and we'll do our best to honor your request.
Best regards

Beoordeeld op 18 april 2017

Hotel centraal gelegen, steenworp afstand aan het station, die slechts een halte van het vliegveld is. Kosten €1.30 p.p. We dachten overigens dat het hotel een shuttle service had, maar dat was niet het geval. De ruime, donkere, Kamer lag tussen eerste en tweede verdieping in, en keek uit op blinde muur. Het was zeer schoon. We hadden ruime badkamer waarin een moderne douchecabine stond, waar wij moeite hadden mee om te gaan. het is een oud gerestaureerd familiehotel, zonder enige internationale allure. Het ontbijt vonden wij redelijk volgens Italiaanse begrippen. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt, vonden we er ook niet uitnodigend uitzien.
Personeel was welwillend.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 9 september 2015 via mobiele applicatie

We verbleven hier 4 nachten. Het hotel is zeer goed gelegen, op 200m van het centraal station en voor wie met de wagen komt, op 8km van de luchthaven.
Ook qua bezoek van de stad, perfect gelegen, vlakbij de Via Roma en op wandelafstand van Il Castello, dè wijk van Cagliari waar je alle bezienswaardigheden vindt. Zeer uitgebreid ontbijt, ook het restaurant is een aanrader. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Op één van de avonden was het restaurant gesloten en we kregen onmiddellijk een tip om in een restaurant in dezelfde straat te gaan eten, ze reserveerden zelfs voor ons.
Ook een paar minpuntjes, de geluidsisolatie van de kamers kan beter. We hoorden telkens de douche bij onze buren, elke morgen daardoor gewekt worden, soms om 6u is niet zo leuk.
Ook het parkeren is lastig. Er is geen parking bij het hotel en gratis parking vinden was ook onmogelijk. Dan maar geparkeerd op de parking van het station, hetgeen ons wel 10eur/dag kostte.

Datum van verblijf: september 2015