Katrien S
Roeselare, België

Een goed hotel!

Beoordeling van Hotel Regina Margherita
4,0 van 5 bollen2 okt 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Je logeert in een verzorgd hotel, zeer goed gelegen, dicht bij het centrum.
Vriendelijk personeel!
Nette, verzorgde kamer met comfortabele bedden, zeer nette badkamer en airco!
Het ontbijt is verzorgd.
Het avondmaal daarentegen vonden wij tegenvallen: zeer gewoon en beperkt!
Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
0.3 km van Hotel Regina Margherita
Bar/lounge
Meer hotels in Cagliari bekijken
Beoordeeld op 14 april 2019

de ligging van dit hotel is prima, dichtbij het oude centrum, wel proberen kamers aan de binnenzijde te krijgen, kamers zijn schoon en de bedden goed, ontbijt is goed en de service v=is ook in orde, al met al een prima hotel om te verblijven

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen hotel vlak bij het centrum, de haven en de winkelstraten met moderne lobby, en gezellige bar waar goede wijnen op de kaart staat, met ook heel mooie kamers, voorzien van allecomfort en uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

Groot hotel, heel goede locatie: perfect gelegen tussen de haven en centrum. Een rijkelijk ontbijt met een ruim continentaal assortiment. Ruime kamers, proper sanitair. Er is een garage vlak naast het hotel spijtig genoeg was deze wel volzet wat iets minder was. Voor de rest vriendelijke bediening aan de receptie. Ze doen hun best om zo mogelijk in het Engels te woord te staan en waren zo vriendelijk om onze bagage bij te houden. Prijs/kwaliteit zit dit goed.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het is hotel heeft een perfecte ligging ... van de luchthaven slechts een 15-tal minuten en is ook vlak gelegen bij het stadscentrum.
Ook het restaurant serveert heel lekkere gerechten.
Een echte aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is met (wat wij betaalden) 100 euro per nacht niet helemaal wat je ervan mocht verwachten. De kamers zijn ruim, maar de badkamer klein en gedateerd.

We hebben een fiets geleend van het hotel, wat een prima service is! Het was alleen wel jammer dat we eerst 10 minuten op iemand met de sleutel moesten wachten, daarna erachter kwamen dat het stuur los zat van één van de fietsen en vervolgens 20 minuten moesten wachten tot iemand anders weer met de sleutels voor een andere fiets kwam.

Achter de receptie staat soms wel 6 man, maar als je aan komt lopen is er niemand die initiatief neemt om je te helpen. Ze zijn vooral druk met elkaar in gesprek.

De locatie en de parkeergarage zijn ideaal. Je bent zo de stad in en uit en met de fiets ben je in 20 minuten op Poetto Beach.

Datum van verblijf: september 2016