anitavolkers
Orba, Spanje

Vakantie Cagliari

Beoordeling van Hotel Italia
4,0 van 5 bollen8 aug 2021 beoordeeld
Goed hotel in een gezellige buurt, vlakbij het centrum.
Kamers keurig verzorgt met een goede hygiëne.
Vriendelijk personeel en een goede service.
Ontbijt was goed verzorgt met ruime keuze, alleen jammer dat er geen warme keuze was!

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Italia, Direttore generale van Hotel Italia, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 25 aug 2021
Dear anitavolkers,
Thank you for choosing to stay at our hotel and thank you for leaving your review following your visit. We are delighted to hear that you had enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back to the hotel again in the future. Best regards

• Official Site
Gratis parkeren
  • Skyscanner.com
0.5 km van Hotel Italia
Zwembad
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
  • eDreams
Bar/lounge
Meer hotels in Cagliari bekijken
Beoordeeld op 25 november 2019

super vreindelijk onthaal
super locatie midden in centrum
buiten hotel tal van romantische terrasjes
zowel te voet of met bus ales berijkbaar
200 meeter van haaven
200meeter van statieon
20 min van vlieghaaven naar hotel met trien

Datum van verblijf: september 2019
Hotel I, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Dear michelinaperrone,

We look forward to welcoming you back to the Hotel again in the future.

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Goed hotel op een uitstekend plek met de haven aan de ene kant en het centrum aan de andere kant. Goed bereikbaar, helaas geen (eigen) parkeergelegenheid. Betaald parkeren bij het station. Nette kamers, goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel I, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Dear meeuwpie,

We look forward to welcoming you back to the hotel again in the future.

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Eenvoudig maar goed hotel, erg schoon. Geen lawaai van buiten af, prefect gelegen in het centrum van de stad. Ontbijt eenvoudig maar van goede kwaliteit. Vriendelijke personeel, spreekt goed Engels. Prima service.

Dear Anoniem25771,

Thank you for sharing your review following your visit. We are pleased to know that you enjoyed everything about your stay and we hope to see you coming back to the Hotel in the near future.

Beoordeeld op 10 augustus 2019

Leuk Hotel op zeer goede lokatie, vanuit hotel prima lopen naar parkeerplaatsen en 's avonds midden in uitgaansleven
,Verder goed te berijken vanaf station
Personeel vriendelijk en attent, bij vraag om badhandoek voor aan strand werd totaal niet moeilijk gedaan.
Ontbijt ..een beetje teveel van hetzelfde elke dag....wel genoeg trouwens

Dear Rwbleeker52,

Thank you for staying with us and for sharing your comments.The comfort of the guest is always our top priority.
We would be more than happy to have you with us soon again.

Beoordeeld op 7 juli 2019

Voor 2 nachten is dit hotel wel oke. Dan heb je de oude stad wel bekeken. Geen parkeermogelijkheid bij het hotel. Bij het station betaald parkeren voor 10 euro per dag. Loop afstand van het hotel.
Ontbijt was prima verzorgd. Prima bedden. en mooi schoon de badkamer.

Datum van verblijf: juli 2019
Hotel I, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2019

Dear Trek,

Thank you so much for your kind review, we are delighted you enjoyed your stay here. Our hotel doesn't have a car park on site however we suggest to our guests to use the car park near the station, it's 10 minute walk.
We look forward to welcoming you back to the Hotel again in the future.