“Restaurant via Doria 43”
Beoordeling van Al 43 di via Doria

Al 43 di via Doria
Geclassificeerd als nr. 6 van 377 Restaurants in Alghero
19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lieve meiden,prima eten,uitstekendeservice
Dit onooglijke restaurant in desteegjes van Alghero,onder de keldergewelven van de stad,Biedt een verrassend assortiment aan zowel de Sardeense als Italiaanse keuken.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Al 43 di via Doria
Bekijk de nieuwste beoordelingen

10 oktober 2016 beoordeeld

Als je niet per se buiten wilt zitten, of als het een frisse avond is, dan ben je hier aan het goede adres. Erg leuk restaurant, fijn meubilair, prettig gestyled. De tafeltjes staan niet te dicht bij elkaar zodat je veel privacy hebt. We werden welkom geheten met een prosecco en een hapje van het huis. De voorgerechten en de pasta's zijn Italiaans maar met een eigen twist. Bijzonder zijn de 'burgers' die op het menu staan. Geen gewone Amerikaanse hamburger maar een Italiaanse versie ervan. Met stoofvlees bijvoorbeeld, of reepjes mals rundvlees met blauwe kaas. Heel erg lekker! Een prima prijs-kwaliteit verhouding.

25 september 2016 beoordeeld

Als voorgerecht hadden we de crostini met champignons gebakken in truffelolie (met rucola en parmezaanse kaas), dit was een uitmuntend gerecht. Het lekkerste voorgerecht dat ik in tijden gegeten heb, zeker aan te raden! Daarna had mijn vriend als hoofdgerecht de 47 en ik de pasta met heerlijk stoofvlees dat lang gegaard heeft.
Op het oog leken de gerechten iets duurder dan gemiddeld, maar wij vonden het een heerlijk diner voor een prima prijs. Zeker een aanrader!

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier super lekker gegeten. Je krijgt bij binnenkomst een aperitiefje aangeboden van het huis.
De gastvrouw, Luisa, was super vriendelijk en deed ons meteen welkom voelen. Als voorgerecht hebben wij geopteerd voor de crostini met champigonnen gebakken in witte truffel olie: een ECHTE aanrader. Vervolgens heeft mijn vriend voor de burger 43 en ik voor de 57 gekozen, opnieuw een engeltje dat op je tong plast. Daarnaast is het ook nog helemaal niet duur (! Enkel opgepast voor een glaasje wijn)
Een echte aanrader voor wie ik Alghero verblijft!!

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje via TripAdvisor gevonden. Niet gereserveerd maar we hadden toch een tafeltje. De inrichting is erg mooi en knus. We kregen een amuse met olijfjes, quiche stukjes, salami en eigen gemaakt brood met tomaat erin, mjammie. Als voorgerecht beide een carpaccio, ik met rundvlees en mijn man met zalm, werkelijk verrukkelijk. Als hoofdgerecht had ik een fantastische kip madras en mijn man lam met een krokant laagje. Er paste geen toetje meer bij maar we hebben zeer lekker gegeten. Een echte aanrader!!

Reizigers die Al 43 di via Doria bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Al 43 di via Doria geweest? Deel je ervaringen!