“Hele aardige bediening!”

Geclassificeerd als nr. 39 van 403 Restaurants in Alghero
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Trottoirs Marco Polo via Tripadvisor gevonden. Gezellig ingericht en heerlijk gegeten. De bediening deed ontzettend z'n best, altijd leuk!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

(+) mooi ingericht. Ambiance heel goed. Warm sfeer
(+) goed bereikbaar
(+) snelle bediening !! Top!

(-) dieren zijn toegelaten
(-) werknemers spreken onvoldoende Engels
(-) werknemers leidinggevende chagrijnig en te serieus. Geen aandacht voor detail
(-) vis porties zijn klein

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets gereserveerd. En geen idee waar we goed kunnen eten. Onder het moto in Italië eet je altijd goed, gingen we op pad. Bij de eerste twee restaurants konden we niet meer terecht. Maar bij Trattoria Marco Polo kon men nog een tafeltje voor ons regelen. Geluk is met de dommen, want we hebben fantastisch goed gegeten. Alles vers en vooral vis. Twee gerechten en we hadden moeite alles op te krijgen (is ook niet helemaal gelukt). Huiswijn voor €10 per fles en ook nog eens heerlijk drinkbaar. Qua prijs kwaliteitsverhouding zou je 5 bolletjes moeten geven. Voor iedereen een aanrader. En als je pas om 21:00/21:30 uur gaat, zit je tussen de Italianen. Wat wil een mens nog meer. Super aanrader.

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben lekker gegeten.bij toeval hier op uit gekomen. Toen we hadden besteld kwam het eten al vrij snel. Het eten was heerlijk. We hebben op lasagne en clams met spaghetti. Heerlijk zacht van smaak.
Daarna cappuccino besteld die was niet zo warm.

10 juli 2017 beoordeeld

Op aanraden van onze b&b hier tafeltje geboekt op de eerste avond van onze rondreis Sardinie. De lat werd meteen erg hoog gelegd. Hadden de antipasti misto di mare van het huis. Zoveel heerlijke gerechtjes, hoefden hierna geen volgende gang meer, zo groot waren de porties. Wel aan te raden om te reserveren, erg druk bezocht. Hebben voor onze laatste avond ook weer geboekt. Was weer super!

Reizigers die Trattoria Marco Polo bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Trattoria Marco Polo geweest? Deel je ervaringen!