“Super adres”

Geclassificeerd als nr. 37 van 387 Restaurants in Alghero
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 juli 2017 beoordeeld

Op aanraden van onze b&b hier tafeltje geboekt op de eerste avond van onze rondreis Sardinie. De lat werd meteen erg hoog gelegd. Hadden de antipasti misto di mare van het huis. Zoveel heerlijke gerechtjes, hoefden hierna geen volgende gang meer, zo groot waren de porties. Wel aan te raden om te reserveren, erg druk bezocht. Hebben voor onze laatste avond ook weer geboekt. Was weer super!

20 oktober 2016 beoordeeld

Erg leuk restaurant, het eten was geweldig en er stond elke avond een enorme rij van wachtende klanten. Dus dan weet je dat het goed is!

16 september 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel. Verse vis mooi opgediend + huisgemaakte ravioli met vis = lekker gegeten voor goede prijs.

8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de eigenaresse van onze b&b zijn we op dit restaurant gewezen. Gelijk nadat we besteld hadden kregen we ons voorgerecht op tafel. Veel te snel dus. De carpaccio viel erg tegen en was taai. Gelijk hierna kwam het hoofdgerecht. Het hoofdgerecht (vis) werd leuk gepresenteerd (aan tafel gefileerd, maar helaas nog vol met graten), smaakte redelijk maar was zeker niet bijzonder. We schrokken ons echter rot toen we de rekening kregen: we zouden ieder 800 gram vis op hebben en dat was zeker niet het geval. € 77 euro voor 2 middelmatige visjes is echt absurd. De eigenaar reageerde echter niet op onze klacht en liep zonder iets te zeggen verder. Ook dat viel ons tegen, hij kon ons op zijn minst even te woord staan.

16 maart 2016 beoordeeld

In een gewelf zoals meer restaurants in Alghero is dit in de laatste straat van het centrum gelegen ,dus je moet wel even lopen,maar dan heb je ook wat.
Toen wij er binnen kwamen was er een tafeltje bezet,dus plaats genoeg.
De kaart had genoeg te bieden en de eerste drankjes kwamen al subiet.
Jammer dat er niet meer gasten waren die avond,de echte gezelligheid wilde niet komen.
Maar ze deden er alles aan om het ons naar onze zin te maken,en het eten was geweldig.
Leuke ambiance en vriendelijk personeel.
Ja en de prijs is nu een maal italiaans..........

Reizigers die Trattoria Marco Polo bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari
Alghero, Province of Sassari

In Trattoria Marco Polo geweest? Deel je ervaringen!