“Toeristenmenu”

Geclassificeerd als nr. 53 van 363 Restaurants in Alghero
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooi plein gelegen dus voldoende uitzicht op mensen. Geen hoogstaand culinair of bijzonder lekker eten. Met z’n vieren voor 2 gangen met drankjes €125 kwijt. Niets sprong eruit als heel lekker.

Datum van bezoek: augustus 2018

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich een leuke locatie op een plein. Eten was goed. Beetje jammer was de onduidelijk aangegeven cover charge van 4 euro. Dat voelt wat vreemd

Datum van bezoek: juni 2018
14 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In het oude centrum, met een terras waar de hele tijd wat te zien is. Alleen dat is al aardig! Een familierestaurant met pa als ober. Een zeer vriendelijk man en trots op Alghero. Als je vraagt welke wijn te kiezen kan het niet anders zijn dan dat hij de wijn uit Alghero adviseert.

Eten is van goede kwaliteit. Pizza is niet de beste die ik ooit gehad heb (maar komt wel in de buurt), maar goed belegd. Andere gerechten zagen er ook goed uit die we voorbij zagen komen.

Terras is keurig en stoelen zitten goed. Voor een lekker pizza op het terras (veel afhaal in Alghero), raden wij dit restaurant aan.

Datum van bezoek: september 2015
26 juni 2015 beoordeeld

Gelegen op een gezellig pleintje in het centrum van Alghero. Eenvoudige kost voor een goede prijs. Zelf de fregola met zeevruchten genomen. Bijzonder smaakvol. Vriendin koos voor een pizza. Niet de beste pizza die we ooit gegeten hebben, maar hij voldeed. Ik zou dit restaurant niet nog een keer bezoeken als ik in Alghero was, daarvoor liggen er teveel betere alternatieven.

Datum van bezoek: juni 2015
16 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gistermiddag en avond zijn we bij Ristofever gaan eten. We namen een club sandwich voor lunch en een salade en pasta in de avond. De tafels zien er uitnodigend uit en de bediening is echt top. De menukaart ziet er leuk uit en er staan goede dingen op. De club sandwich was lekker; er zaten veel lekkere dingen op (de kip erop vond ik persoonlijk iets minder). De salade en pizza waren heel erg goed en lekker!

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Ristofever bekeken, bekeken ook

Santa Maria La Palma, Alghero

In Ristofever geweest? Deel je ervaringen!