“Lunch was goed”

Geclassificeerd als nr. 45 van 393 Restaurants in Alghero
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich een leuke locatie op een plein. Eten was goed. Beetje jammer was de onduidelijk aangegeven cover charge van 4 euro. Dat voelt wat vreemd

14 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In het oude centrum, met een terras waar de hele tijd wat te zien is. Alleen dat is al aardig! Een familierestaurant met pa als ober. Een zeer vriendelijk man en trots op Alghero. Als je vraagt welke wijn te kiezen kan het niet anders zijn dan dat hij de wijn uit Alghero adviseert.

Eten is van goede kwaliteit. Pizza is niet de beste die ik ooit gehad heb (maar komt wel in de buurt), maar goed belegd. Andere gerechten zagen er ook goed uit die we voorbij zagen komen.

Terras is keurig en stoelen zitten goed. Voor een lekker pizza op het terras (veel afhaal in Alghero), raden wij dit restaurant aan.

26 juni 2015 beoordeeld

Gelegen op een gezellig pleintje in het centrum van Alghero. Eenvoudige kost voor een goede prijs. Zelf de fregola met zeevruchten genomen. Bijzonder smaakvol. Vriendin koos voor een pizza. Niet de beste pizza die we ooit gegeten hebben, maar hij voldeed. Ik zou dit restaurant niet nog een keer bezoeken als ik in Alghero was, daarvoor liggen er teveel betere alternatieven.

16 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gistermiddag en avond zijn we bij Ristofever gaan eten. We namen een club sandwich voor lunch en een salade en pasta in de avond. De tafels zien er uitnodigend uit en de bediening is echt top. De menukaart ziet er leuk uit en er staan goede dingen op. De club sandwich was lekker; er zaten veel lekkere dingen op (de kip erop vond ik persoonlijk iets minder). De salade en pizza waren heel erg goed en lekker!

12 april 2015 beoordeeld

Toevallig op een middag in dit restaurantje terecht gekomen, vooral de ligging aan een plein sprak ons eerst aan. Knus, klein terrasje maar wel plaats zat aan de overkant van de straat.
Super lekkere verse pasta gegeten, de keuze was moeilijk ook omdat er nog een aantal suggesties op de kaart stonden die ons dan ook nog eens allemaal aanspraken.
Heel aangename bediening, heel lekkere witte huiswijn!
Voor ons zeker een adresje om nog eens terug te komen en spijtig genoeg verbleven we maar heel kort in Alghero.

Reizigers die Ristofever bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Ristofever geweest? Deel je ervaringen!