“Lekker verstopte locatie en vriendelijk”

Bar Ristorante Dietro Il Carcere
Geclassificeerd als nr. 21 van 404 Restaurants in Alghero
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal als je eens geen pizza wil! Verstopte locatie maar zeker de moeite waard! Veel keuze en lekkere visgerechten! Echte aanrader en zeer vriendelijk personeel (gratis digestif)

13 oktober 2017 beoordeeld

Gastvrij ontvangen door de gastheer die goede adviezen geeft. Grote en smakelijke keuze uit vele gerechten tegen schappelijke prijzen. Een echt aanrader.
Elke keer weer verrast door de kookkunst van de kok.
Advies is wel om te reserveren.

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant met fantastische bediening.
Wij hadden niet gereserveerd (tip voor het weekend) maar toch was er plek.
De bediening was zeer hartelijk en gastvrij. Waarnaast dachten ze mee met het eten voor onze kinderen, top!
Eten en de huiswijn waren geweldig. Risotto met tonijn en tagliatelle met schaal- en schelpdieren. Zeer goed op smaak en goed bereid.
Mocht je in Alghero eens niet tussen de toeristen willen zitten ga hier dan heen. Voortreffelijk!!

15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even zoeken maar dat heb je ook wat. Op het oog vraag je jezelf af of je wel op het juiste adres bent maar je wordt vanaf het eerste moment hartelijk ontvangen met een drankje van het huis. De eigenaar is erg vriendelijk en neemt de tijd om de kaart uit te leggen. Het eten is heerlijk! Het was echt smullen! Vooraf een vis proeferij en als hoofdgerecht hadden we de tonijn. Grote porties en alles past goed bijelkaar. Het toetje mascarpone met aardbei vonden wij wat gewoontjes. Nog een koffie van het huis en wij gingen zeer tevreden richting huis! Aanrader!

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was perfect vanaf ontvangst (hartelijk) tot vertrek met een drankje van het huis. Vergeet niet te reserveren.

Reizigers die Bar Ristorante Dietro Il Carcere bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Bar Ristorante Dietro Il Carcere geweest? Deel je ervaringen!