“Viel wat tegen”

Porto Ferro
Geclassificeerd als nr. 5 van 80 dingen om te doen in Alghero
Attractiegegevens
10 september 2018 beoordeeld

De reis naar dit strandje toe was een hele ervaring, denk beetje verkeerd gereden. Uiteindelijk aangekomen op het strandje viel het wat tegen. Wij zaten vrij ver van het strandtentje, wellicht daardoor? Het water was niet helder, veel takjes in het water. Wel erg rustig!

11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt iets wat afgelegen vlak bij Capo Caccia, een mooie strand en nog relatief rustig
Wel veel stenen in de de zee
Een gebied waar veel surfers zijn

10 juli 2018 beoordeeld

Tja, liever houd je zulke mooie plekken liever voor jezelf. Porto Ferro is een erg rustig strand op een klein half uurtje rijden van Alghero. Het strand zelf is schoon, het uitzicht prachtig, het water heerlijk en erg is een leuk strandtentje bij gelegen. Voor ons was dit het ultieme genieten!

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Porto Ferro is in de nabijheid van Alghero veruit het mooiste strand. De meeste mensen vertoeven in de nabijheid van horecapunten, maar als je iets verder loopt, kun je nagenoeg alleen liggen.

Bekijk meer beoordelingen
17 september 2015 beoordeeld

Heerlijk zandstrand in een grote baai! Zeer helder water. Wij waren buiten het seizoen,dus erg rustig! Strandwacht aanwezig!

Reizigers die Porto Ferro bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari
Alghero, Province of Sassari

In Porto Ferro geweest? Deel je ervaringen!