“Prachtig strand”

Porto Ferro
Geclassificeerd als nr. 5 van 80 dingen om te doen in Alghero
Attractiegegevens
17 september 2015 beoordeeld

Heerlijk zandstrand in een grote baai! Zeer helder water. Wij waren buiten het seizoen,dus erg rustig! Strandwacht aanwezig!

30 augustus 2015 beoordeeld

Schoon en mooi hippiestrand! Helder water, golven, surfdudes en hippie's. 1 strandtent en toiletten. Niet zo massaal en veel locals!

21 juni 2015 beoordeeld

Mooi breed strand. Er werd veel gesurft en er lag een klein barretje waar je wat kon drinken en eten.

23 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig strand. Ook het stukje vooraf bij de rotsen is prachtig. Wij waren er in april en het was er erg rustig. Mooi breed strand.

Bekijk meer beoordelingen
13 september 2014 beoordeeld

Prachtig breed zandstrand in een mooie baai.
Bij voldoende wind,een zeer gewild strand voor surfers.
Surfplanken zijn er ook tehuur.

Reizigers die Porto Ferro bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari
Alghero, Province of Sassari

In Porto Ferro geweest? Deel je ervaringen!