“Lekker en betaalbaar.”

Keukens: Italiaans, Pizzeria
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
10 augustus 2017 beoordeeld

Personeel vriendelijk, veel keuze, ook enkele verschillende dagschotels, terras niet erg groot dus rustig in een zijstraatje. betaalbaar. Coperto (de service en het brood dat je betaalt) is vervelend maar het is in alle restaurants in Italië gebruikelijk.

Schrijf een beoordeling

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ziet er van de buitenkant leuker uit dan dat het is. Het eten is totaal niet bijzonder. Binnen is de setting lawaaierig en zitten vliegen continu op je eten en op jou. Ten slotte is de bediening niet best, vooral een wat oudere, grijze man was lomp en chagrijnig. Hij had duidelijk geen plezier in zijn vak vanavond. Onze gerechten werden overigens ook niet gezamenlijk uitgeserveerd, er zat veel tijd tussen.

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kwaliteit van het eten was ok. Bediening was niet erg vriendelijk. Op de rekening stond 2xcoperto 4€ voor de 2 papieren placemats. Erg jammer, niet.voor herhaling voor ons.

29 oktober 2016 beoordeeld

We liepen door het centrum van Alghero op zoek naar een plek om te lunchen. Toen we heerlijke geuren uit een keuken opsnoven moesten we zien welk restaurant het was. Het bleek Osteria Barcelonetta,
We aten een zalige pizza met bresaola, dat zie je niet veel, en een zalige soort gnocchi met worst, een lokaal gerecht. Beiden echt goed eten, goede kwaliteit, heerlijk bereid. De witte huiswijn was ook echt een aanrader, maar we konden geen 1/4 of 1/2 liter krijgen. Dan maar 2 glazen..
De serveerster was vriendelijk, maar werd naarmate het restaurant tegen sluitingstijd kwam, erg ongeduldig. Ze stond op straat echt te kijken hoe we aten, erg ongemakkelijk. Maar het eten was super!

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de lasagne, ravioli, calzone en als toe een tirimasu/ warme chocolade taartje besteld. De lasagne was te doen alleen de pecorino overheerste te veel. De saus bij de ravioli had ook een zeer sterke kaas smaak wat wij niet lekker vonden. De pizza was lekker! Het chocolade taartje was zeker niet zelfgemaakt en normaal van smaak. De tirimasu sloeg echt alles. Het was een hap eigeel met droge cake. Er zat echt geen smaak aan en dit gerecht is ook niet opgegeten. De bediening vonden wij ook matig. Het hoofdgerecht van mijn vriendin kwam 5 min eerder als die van mij. Tevens zaten wij buiten waar het best fris was. Binnen was de hele avond nog voldoende plek. Toen wij net 5 min zaten vroegen wij of we binnen konden zitten. De ober gaf aan dat dit niet kon omdat het binnen vol was. Wij zaten er van 09:00 tot 11:00 en vol was het zeker niet!

Reizigers die Osteria Barcellonetta bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Osteria Barcellonetta geweest? Deel je ervaringen!