“Heerlijk geluncht, ongeduldige serveerster”
Beoordeling van Osteria Barcellonetta

Osteria Barcellonetta
Geclassificeerd als nr. 38 van 377 Restaurants in Alghero
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 oktober 2016 beoordeeld

We liepen door het centrum van Alghero op zoek naar een plek om te lunchen. Toen we heerlijke geuren uit een keuken opsnoven moesten we zien welk restaurant het was. Het bleek Osteria Barcelonetta,
We aten een zalige pizza met bresaola, dat zie je niet veel, en een zalige soort gnocchi met worst, een lokaal gerecht. Beiden echt goed eten, goede kwaliteit, heerlijk bereid. De witte huiswijn was ook echt een aanrader, maar we konden geen 1/4 of 1/2 liter krijgen. Dan maar 2 glazen..
De serveerster was vriendelijk, maar werd naarmate het restaurant tegen sluitingstijd kwam, erg ongeduldig. Ze stond op straat echt te kijken hoe we aten, erg ongemakkelijk. Maar het eten was super!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Osteria Barcellonetta
Bekijk de nieuwste beoordelingen

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de lasagne, ravioli, calzone en als toe een tirimasu/ warme chocolade taartje besteld. De lasagne was te doen alleen de pecorino overheerste te veel. De saus bij de ravioli had ook een zeer sterke kaas smaak wat wij niet lekker vonden. De pizza was lekker! Het chocolade taartje was zeker niet zelfgemaakt en normaal van smaak. De tirimasu sloeg echt alles. Het was een hap eigeel met droge cake. Er zat echt geen smaak aan en dit gerecht is ook niet opgegeten. De bediening vonden wij ook matig. Het hoofdgerecht van mijn vriendin kwam 5 min eerder als die van mij. Tevens zaten wij buiten waar het best fris was. Binnen was de hele avond nog voldoende plek. Toen wij net 5 min zaten vroegen wij of we binnen konden zitten. De ober gaf aan dat dit niet kon omdat het binnen vol was. Wij zaten er van 09:00 tot 11:00 en vol was het zeker niet!

6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij barcellonetta zit je zowel binnen als buiten te genieten van de mooiste pasta's van alghero voor een top prijs.

Probeer zeker de ravioli!!

15 mei 2016 beoordeeld

Genoten van een prima lasagne en pasta alle vongole, lunch. Is wat benauwd, is in het souterrain. Bediening heeft er maar druk mee, maar houdt het wel in de gaten.

22 maart 2016 beoordeeld

Bij binnenkomst nog plaats genoeg,maar naarmate de avond vorderde liep het vol.
De bediening had het er maar druk mee met de andere gasten.
Je kon wel de geheimen van een echte pizza bakker afkijken.Leer ik nooit.
Maar toen de voorgerechten arriveerden,konden we gaan smullen.
De wijn was een ras italiaan.
De laatste hap van mijn voorgerecht was in het keelgat gemikt,daar kwamen de hoofdgerechten....................
Al met al klassiekers.
Maar die je wel binnen een uur naar binnen moest werken.
Helaas was de charme er toen een beetje vanaf.
En de prijs was ook royaal,(voetnoot wij zijn wel spaanse prijzen gewend)

Reizigers die Osteria Barcellonetta bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Osteria Barcellonetta geweest? Deel je ervaringen!