“Onze favoriet in Alghero aan het stand”
Beoordeling van Ristorante Pizzeria Lido

Ristorante Pizzeria Lido
Geclassificeerd als nr. 58 van 381 Restaurants in Alghero
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 oktober 2016 beoordeeld

Super leuke zaak, grote diversiteit een zitgelegenheid; binnen, buiten, onder terras of niet. Keuken is ook zeer goed met mooie gerechten. Wij zijn er in 1 week 3x geweest!

11 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Met name vis op de kaart. Geweldige keuken. Leuke ligging aan het strand. Aanrader met stip.

5 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons eerste restaurant op Sardinië. Meteen een goede en heerlijke kennismaking.
Leuk restaurant met leuke bediening op wiens aanbeveling we de keuze voor het voorgerecht en de pasta hebben gemaakt. Geen spijt van!
Bruschetta ricci (zee-egel) je houdt ervan of je houdt er niet van en in ieder geval zeker het proberen waard. Pasta dello chef (heerlijk en bijzonder) en pasta frutti di mare (ook erg lekker).

3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden wat bijzonders op onze laatste avond op dit ruige , wijdse en mooie eiland.
De zit bij dit restaurant is geweldig met name de zonsondergang is een bonus.
Het eten gewoon goed de huis wijn top ( zie foto ) en de ambiance geweldig. Uiteraard veel toeristen maar dat maakt contact wellicht makkelijk.
Pizza per ( halve) meter is heerlijk, net als alle andere gerechten.

12 april 2013 beoordeeld

We hebben hier met het gezin verschillende keren heerlijk gegeten.
De pizza is zeer lekker, en kan ook ook afgehaald worden. De pizza is ook per halve en hele meter te verkrijgen.
De spaghetti Lido is overheerlijk, de bediening steeds zeer vriendelijk.

Reizigers die Ristorante Pizzeria Lido bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Ristorante Pizzeria Lido geweest? Deel je ervaringen!