“Super!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet hier niet naar toe gaan om snel een goede hap te eten, het eten is verfijnd, heel mooie produkten en smaken. Echt genoten van t eten, de sfeer en de zonsondergang. Prettig en betrokken personeel. Wat duurder, maar is t waard!

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

The kings heeft een super leuke terras die uitkijkt over de baai van Alghero en is gelegen op de stadsommuring. De bediening loopt vlot en de mensen zijn zeer vriendelijk. Het heeft een uitgebreide kaart met veel typische sardignische gerechten en specialiteiten. We hebben met 2 zeer lekker gegeten bestaande uit een fris gedeeld voorgerecht, een hoofdgerecht en een gedeeld dessert. Hier betaalden wij 80€ voor incl wijn, water en service fee. Prijs kwaliteit zeker correct!

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker en verfijnd eten. Goede bediening. Mooi gelegen aan het water. Je kan van hier een prachtige zonsondergang zien.

8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs wellicht iets hoger dan gebruikelijk voor de omgeving. Echter goed te doen. Vriendelijke bediening en erg lekker eten!

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk op het terras gegeten. Pasta was heerlijk, bediening zeer oplettend en attent. Lijkt een toeristisch restaurant, maar zeer lekkere en eerlijke lokale producten. Gastheer gaf ons nog een heerlijk dessertwijn van het huis! Maximale score is verdiend!

Reizigers die The Kings bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In The Kings geweest? Deel je ervaringen!