“Top!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was super, eten was voortreffelijk. De moeite waard om dit restaurant te bezoeken! Gezellig zitten vlakbij het water

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor The Kings
Bekijk de nieuwste beoordelingen

11 juli 2017 beoordeeld

Lekker gegeten, kleine porties, niets speciaals. Zit is leuk, uitzicht mooi voor zonsondergang. zijn betere restaurants in Alghero.

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje, op ons verzoek toegewezen op het terras. De bediening let goed op de klanten en staat klaar als je iets nodig hebt. De menukaart bevat diverse mooie verse gerechten uit de zee en van het land. De presentatie is mooi, de smaak zeer goed. Een uitgebreide wijnkaart waar veel lekkers in staat om de gerechten te vergezellen. Bij The King zijn alle ingrediënten aanwezig om een gezellige avond te hebben. Van harte aanbevolen. Reserveren voorkomt een teleurstelling.

15 september 2016 beoordeeld

Ik heb hier echt zalig gegeten. Heerlijk voorgerecht met vis, hoofdgerecht een perfecte filetto in rodewijnsaus. Bediening is erg correct. De prijs is er wel naar. Met stip het duurste restaurant waar we geweest zijn in Alghero.

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Porties zijn zodanig dat een voorgerecht geen kwaad kan. Helaas is kaart beperkt vooral als je allergisch bent voor vis. Kortom een aanrader als je uitgebreid wilt tafelen en een forse rekening kunt waarderen. Kwaliteit is echt top.

Reizigers die The Kings bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In The Kings geweest? Deel je ervaringen!