“Wij komen zeker terug!”

Keukens: Barbecue, Vis en zeevruchten, Bar
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk (vis)restaurant met fantastisch uitzicht. Wij hadden een prachtig plekje buiten op het terras en konden de zonsondergang zien. Als voorgerecht hadden wij mosselen, alleen hiervoor al komen wij terug naar dit restaurant. Hoofdgerechten, tonijn steak en scampi's, ook heerlijk. Iets duurder restaurant dan de gemiddelde in omgeving maar het is het zeker waard.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Quintilio
Bekijk de nieuwste beoordelingen

5 september 2016 beoordeeld

We werden hartelijk ontvangen en kregen een geweldige plek op het buitenterras met uitzicht op zee. Voorgerecht een heerlijke spaghetti met mosselen en vervolgens een voortreffelijk bereidde tonijn steak. Alles klopte. Gastvrij restaurant. Aanrader!

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht is subliem en de bediening vriendelijk. Toch kom je er voornamelijk om lekker te eten maar dan zijn er ongetwijfeld veel betere restaurants in de omgeving. Wij hebben de duurste maaltijd gehad en hebben zeker niet het gevoel dat kwaliteit/prijs verhouding in evenwicht was. Kijk uit naar een beter restaurant.

16 juli 2015 beoordeeld

De seafood is de max, gewoon zalig.
Als voorgerecht de mosselen en de carpaccio. Zeer lekker gegeten met een prachtig uitzicht. Prima bediening.

13 mei 2015 beoordeeld

Een absolute must als je naar Alghero reist! Heerlijke keuken, super bediening en een adembenemend uitzicht.

• Sfeer

Reizigers die Quintilio bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Quintilio geweest? Deel je ervaringen!