“Lekkere paella, drukke weg”
Beoordeling van Ristorante Enhorabona

Ristorante Enhorabona
Geclassificeerd als nr. 2 van 404 Restaurants in Alghero
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor een erg schappelijke prijs. Personeel maakt het bezoek persoonlijk. Helaas wel langs een erg drukke weg, besef dat voor het boeken.

3 juli 2018 beoordeeld

We kwamen hier dankzij tripadvisor terecht en waren niet teleurgesteld. Superlekkere keuken, vriendelijk personeel, goede bediening.
We reserveerden onmiddelijk om 14 dagen later terug te komen, en ... het personeel herkende ons zelfs nog. Ongelooflijk leuke plek met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt binnen zonder reservatie en de vriendelijke dame die het onthaal verzorgt, doet onmiddellijk haar best om te kijken of je er nog bij kan. Omdat wij vroege eters zijn hebben we geluk. Wat volgt is een heerlijke menu met zeer bijzonder smaakvolle gerechten, speciaal van kruiding met veel verse kruiden en allemaal over heerlijk. Het geluk om in Sardinië elke dag verse vis en zeevruchten te kunnen eten maakt deze vakantie elke dag een topper. De prijs, zowel van de maaltijd als van de lekkere wijn ( van de kaart) is schappelijk: minder dan 70 euro voor 2

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons bezoek aan Alghero bij Enhorabona beland. Net buiten het drukke stadscentrum en dus genoeg parkeermogelijkheden in de omgeving.
Wat hebben wij lekker gegeten.
Verschillende soorten rauwe vis vooraf en als hoofdgerecht een pasta vongole. Deze hebben wij nog nooit zo lekker gegeten als hier.
Vandaar dat we een paar dagen later terug zijn gekomen en hetzelfde hebben besteld.
Vriendelijke bediening. Aanrader!

30 mei 2018 beoordeeld

Wat een ongelofelijk goed én leuk restaurant. De gerechten waren abnormaal lekker klaargemaakt en de bediening was ontzettend vriendelijk en gezellig. Je voelde je welkom terwijl je één van de lekkerste stukken vis ooit proeft. Aanrader.

Reizigers die Ristorante Enhorabona bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Ristorante Enhorabona geweest? Deel je ervaringen!