“Ik kan niet uitleggen hoe goed dit was...”
Beoordeling van Ristorante Enhorabona

Ristorante Enhorabona
Geclassificeerd als nr. 2 van 403 Restaurants in Alghero
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Wat een ongelofelijk goed én leuk restaurant. De gerechten waren abnormaal lekker klaargemaakt en de bediening was ontzettend vriendelijk en gezellig. Je voelde je welkom terwijl je één van de lekkerste stukken vis ooit proeft. Aanrader.

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is geen doorsnee toeristisch restaurant. Wij waren aangenaam verrast door de uitstraling, de inrichting, de kaart en het eten van dit restaurant. De ligging is op loopafstand vanuit het centrum van Alghero, tegenover het strand. Erg vriendelijke en professionele bediening. Heerlijk gegeten! En als afsluiter werd een digestief aangeboden. Dit restaurant zou ik niet willen missen bij een bezoek aan Alghero!

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een topzaak. Zowel binnen als buiten zit je knus. Het terras heeft het avondzonnetje waardoor het lang zeer aangenaam zitten is.
De bediening was zeer enthousiast en speelde goede in op onze kinderen.
Visgerechten overheersen de kaart en daar zit ook de kwaliteit van dit restaurant.
Heerlijk plekje waar je geweldig kunt eten. Een must go in Alghero (vergeet ik het weekend niet te reserveren...)

13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Gemengd voorgerecht met diverse soorten vis. Onze hoofdgerechten gegrilde dorade en spaghetti met zeevruchten waren overheerlijk

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk gegeten. Dit restaurant zou je niet meteen kiezen om heen te gaan maar dit is verkeerde keuze.
Elke avond vol dus reserveren is gewenst. Restaurant ziet er hip, fris en vernieuwend uit van binnen.
Gerechten waren werkelijk heerlijk. Personeel zeer vriendelijk. Bij de rekening krijg je nog een limoncella. Prijzen zijn ook nog eens goedkoop.
Ik kan iedereen aanraden om hier te reserveren en eens te gaan eten.
Indien ik weer in Alghero ben ga ik dit zeker doen.
Complimenten aan hele staf van restaurant.

Reizigers die Ristorante Enhorabona bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Ristorante Enhorabona geweest? Deel je ervaringen!