“Skyline Alghero”

Geclassificeerd als nr. 25 van 403 Restaurants in Alghero
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch uitzicht. Genieten met een fles vino canayli! Lekkere hapjes en relaxte muziek. Het is wel warm achter de ruitjes, maar de moeite waard. Op verzoek wil de aardige barman nog wel het raam openen om een betere foto te kunnen nemen.

RVisconti, Marketing & brand manager van Blau Skybar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Dear Karin B
Wij danken u voor het bezoeken van de Blau Skybar en we zijn vloeiend en hebben genoten van het prachtige uitzicht op de zee en de stad, ontspannende muziek en een goede fles Sardinische wijn vergezeld van smakelijke hapjes.
We hopen dat je snel terugkomt om ons te zien, met vriendelijke groeten.

27 juni 2017 beoordeeld

Het geweldige uitzicht over Alghero met daarachter de zee.
s'avonds zijn we daar ook iets gaan drinken, gezellige sfeer met ook weer mooi uitzicht over verlicht Alghero.

RVisconti, Marketing and brand manager van Blau Skybar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Dear Paula C,
thank you for visiting our Skybar Blau,
we are glad that you enjoyed the view of Alghero by night from our terrace and we are happy that you appreciated having a drink in a such relaxing and comfortable location.
We hope you will come back soon to Alghero and visit us again.
Best regards.

13 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze host hier op dag van vertrek een kop koffie gedronken.
Mooi uitzicht over Alghero, prima service.
Kilheid van luxe hotels kan ik alleen niet aan wennen...

24 september 2015 beoordeeld

een fantastisch uitzicht over Alghero, je kunt hier een heerlijk kopje koffie drinken of een lekkere cocktail in de avond. zeker een bezoek waard.

27 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzicht is geweldig en zeker een aanrader. Echter de service en het enthousiasme waarmee je ontvangen wordt laat aardig de wensen over.
Chagarijnig en totaal geen service terwijl wij de enige op het terras waren. We waren dan ook weer zo weg

Reizigers die Blau Skybar bekeken, bekeken ook

Alghero, Province of Sassari

In Blau Skybar geweest? Deel je ervaringen!